×

مشخصات دو بازیکن خارجی مد نظر باشگاه سپیدرود رشت

  • کد نوشته: 26299
  • ۱۳۹۶-۰۹-۲۴
  • 250 بازدید
  • ۰
  • ۲ بازیکن با ملیت‌های ارمنستانی و گرجستانی قرار است روز دوشنبه در تمرینات سپیدرود رشت حضور پیدا کنند و در صورت تائید توسط کادر فنی به تنها تیم لیگ برتری شمال ایران ملحق شوند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، گئورگی گابِداوا از گرجستان و هایک ایشخانیان از ارمنستان، ۲ بازیکن خارجی که […]

    مشخصات دو بازیکن خارجی مد نظر باشگاه سپیدرود رشت
  • ۲ بازیکن با ملیت‌های ارمنستانی و گرجستانی قرار است روز دوشنبه در تمرینات سپیدرود رشت حضور پیدا کنند و در صورت تائید توسط کادر فنی به تنها تیم لیگ برتری شمال ایران ملحق شوند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، گئورگی گابِداوا از گرجستان و هایک ایشخانیان از ارمنستان، ۲ بازیکن خارجی که روز دوشنبه در تمرینات سپیدرود حضور پیدا خواهند کرد به ترتیب در پست‌های مهاجم و دفاع بازی می‌کنند.

    گابِداوا متولد ۳ اکتبر ۱۹۸۹ (۲۸ ساله) در تفلیس گرجستان باسابقه ۳ بازی ملی در تیم زیر ۲۱ ساله‌های گرجستان هست. پست این بازیکن یک متر و ۸۲ سانتیمتری، مهاجم می‌باشد و به ترتیب سابقه بازی در تیم‌های گرجستانی زوگدیدی، روستاوی، گاگرا، بایا زوگدیدی، ساچخِره، سامتریدیا، دینامو باتومی و چیخورا ساچخِره را دارد. وی در سال ۲۰۱۰ به‌صورت قرضی در تیم ماریوپول از لیگ حرفه‌ای اوکراین بازی کرده است.

    گابِداوا در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ در تیم دینامو باتومی در ۱۱ مسابقه موفق به زدن ۳ گل و در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ در تیم چیخورا ساچخِره در ۱۱ مسابقه یک گل به ثمر رساند. گئورگی در طول دوران حرفه‌ای خود در ۲۵۶ مسابقه‌ای که در تیم‌های مختلف باشگاهی بازی کرده است موفق به زدن ۵۸ گل شده است. وی با متوسط ۲۲.۶% گل زده در هر مسابقه در تست تیم فوتبال سپیدرود رشت شرکت می‌کند تا بتواند در صورت تائید کادر فنی، ضعف‌های این تیم در خط حمله را برطرف کند.

    هایک ایشخانیان دیگر بازیکن خارجی است که برای تست به رشت خواهد آمد. وی متولد ۲۲ ژوئن ۱۹۸۹ در ایروان بوده و سابقه ۲ بازی ملی برای تیم ملی ارمنستان را دارد؛ ۲ دیدار دوستانه که یک گل ملی نیز در برابر قبرس برای هایک به همراه داشته است.

    هایک ۲۸ ساله با یک متر و ۸۱ سانتیمتر قد در پست دفاع بازی می‌کند و از سال ۲۰۰۸ به ترتیب در تیم‌های باشگاهی ارمنستان بانام‌های شیرا، میکا، ایمپالس، میکا، آلاشکرت و گاندزاسار کاپایان بازی کرده است.

    هایک از سال ۲۰۱۵ عضو تیم گاندازاسار می‌باشد و در ۵۹ بازی موفق شده است ۵ گل به ثمر برساند. وی پیش از گاندازاسار در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ در ۱۸ مسابقه برای تیم آلاشکرت موفق به زدن یک گل شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26299

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *