×

مصرف بیش از ۳ میلیارد مترمکعب گاز در گیلان

  • کد نوشته: 93380
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۸
  • 79 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف سه میلیارد و ۲۴۳ میلیون مترمکعب گاز در شش ماه نخست امسال خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،عیسی جمال نیکویی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: مشترکین گاز طبیعی در استان گیلان طی شش ماهه نخست سال‌جاری سه میلیارد و ۲۴۳ میلیون مترمکعب […]

    مصرف بیش از ۳ میلیارد مترمکعب گاز در گیلان
  • مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف سه میلیارد و ۲۴۳ میلیون مترمکعب گاز در شش ماه نخست امسال خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،عیسی جمال نیکویی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: مشترکین گاز طبیعی در استان گیلان طی شش ماهه نخست سال‌جاری سه میلیارد و ۲۴۳ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود دو درصد رشد یافته است.

    وی در خصوص مصرف گاز در بخش خانگی افزود: مشترکین گاز خانگی در بهار و تابستان امسال ۶۹۶ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۹ درصد کاهش داشته است.

    جمال نیکویی با قدردانی از مدیریت مصرف گاز توسط مشترکین خانگی، بیان کرد: علی‌رغم جذب بیش از ۴۰ هزار مشترک جدید در یک سال گذشته، مصرف گاز در این بخش کاهش یافته و این امر موجب انتقال گاز بیشتر به سایر حوزه‌های مصرف به ویژه بخش نیروگاهی استان شده است.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همین راستا از تحویل یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌های تولید برق استان در بهار و تابستان سال‌جاری خبر داد و گفت: با کاهش مصرف گاز بخش خانگی، گاز تحویلی به نیروگاه‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۱ درصد افزایش داشته است.

    وی در خصوص مصرف گاز در سایر حوزه‌های مصرف بیان کرد: در نیمه اول سالجاری ۳۶۳ میلیون مترمکعب گاز به بخش صنعتی، ۸۹ میلیون مترمکعب گاز به بخش تجاری و ۱۶۰ میلیون مترمکعب گاز به ایستگاه‌های CNG استان تحویل شده است.

    جمال نیکویی با اشاره به شروع فصل سرد سال از همه مشترکین گاز درخواست کرد تا با مدیریت مصرف گاز، ضمن کاهش هزینه‌های خانوار، همانند سال‌های گذشته شرایط را برای توزیع پایدار گاز برای تمام نقاط استان فراهم کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93380

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *