×

مصطفی هاشمی‌طبا: انتخاب های وزیر ورزش را دیگران انجام می دادند و او چون نجابت داشت می‌پذیرفت

  • کد نوشته: 91177
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۹
  • 165 بازدید
  • ۰
  • مصطفی هاشمی‌طبا گفت: افراد مختلفی با معرفی‌های مختلف می‌آمدند و سجادی با نجابت و رودربایستی و فشارهایی که از بیرون تحمیل می‌شد می‌پذیرفت و این باعث ناهماهنگی می‌شد و همین ‌ناهماهنگی‌ها به کار وزارتخانه لطمه زد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روزنامه اعتماد با مصطفی هاشمی طبا درباره عملکرد حمید سجادی در […]

    مصطفی هاشمی‌طبا: انتخاب های وزیر ورزش را دیگران انجام می دادند و او چون نجابت داشت می‌پذیرفت
  • مصطفی هاشمی‌طبا گفت: افراد مختلفی با معرفی‌های مختلف می‌آمدند و سجادی با نجابت و رودربایستی و فشارهایی که از بیرون تحمیل می‌شد می‌پذیرفت و این باعث ناهماهنگی می‌شد و همین ‌ناهماهنگی‌ها به کار وزارتخانه لطمه زد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روزنامه اعتماد با مصطفی هاشمی طبا درباره عملکرد حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان گفت‌وگو کرده است.

    به گزارش اعتماد‌، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

    افراد مختلفی با معرفی‌های مختلف می‌آمدند و سجادی با نجابت و رودربایستی و فشارهایی که از بیرون تحمیل می‌شد می‌پذیرفت و این باعث ناهماهنگی می‌شد و همین ‌ناهماهنگی‌ها به کار وزارتخانه لطمه زد.
    خوشبختانه ورزش خیلی به وزیر ارتباط ندارد! اینکه بگوییم وزیر عامل موفقیت یا موفق نشدن است. بچه‌های مردم می‌آیند ورزش کنند حالا هیات‌ها و باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها دست به دست هم می‌دهند بالاخره یک موفقیت‌هایی را به دست می‌آورند.
    نجابت سجادی بیشتر از حد لازم بود! وقتی کسی که در این سمت است باید کمی‌هم نجابت و رودربایستی را کنار بگذارد!

    متاسفانه دعوا بین وزارتخانه و سازمان خصوصی‌سازی و هیات‌مدیره‌های بی‌اختیار و مدیرعامل‌های ناکارآمد هم به استقلال و هم پرسپولیس خیلی لطمه زد. نه فقط در زمان آقای سجادی کلا این دو تیم خیلی لطمه خوردند و خیلی اموال عمومی حرام شده و هزینه‌های بیخودی انجام شده. جرایم بیخودی دادند. یکی از علت‌ها این است که بین هیات‌مدیره و مدیرعامل هماهنگی نیست و اینکاره نبودند که بر سر کار آمدند!

    من هم جای سجادی بودم من هم‌ نمی‌توانستم از حق ورزش دفاع کنم چون این بچه چند تا دایه و چند تا مادر دارد!

    دولت مگر مسائل دیگر را جدی می‌گیرد که ورزش را جدی بگیرد؟

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91177

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *