×

معاون رئیسی: ایران آماده تبادل تجربیات موفق خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر است

  • کد نوشته: 86991
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۶
  • 86 بازدید
  • ۰
  • محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در سخنانی در کنفرانس سازمان ملل برای کشورهای کمتر توسعه یافته که در دوحه قطر برگزار شده است، در سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای تبادل تجربیات موفق خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر آمادگی دارد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ، معاون […]

    معاون رئیسی: ایران آماده تبادل تجربیات موفق خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر است
  • محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در سخنانی در کنفرانس سازمان ملل برای کشورهای کمتر توسعه یافته که در دوحه قطر برگزار شده است، در سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای تبادل تجربیات موفق خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر آمادگی دارد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ، معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تعهد به عدالت، چندجانبه‌گرایی و همبستگی جهانی زمینه‌ساز پیشرفت کشورهای کمتر توسعه یافته است.

    محسن منصوری روز دوشنبه در سخنانی در کنفرانس سازمان ملل برای کشورهای کمتر توسعه یافته که در دوحه قطر برگزار شده است، در سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای تبادل تجربیات موفق خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر آمادگی دارد.

    وی افزود: دیدگاه مبتنی بر برابری همه فارغ از سطح توسعه یافتگی جهان را به آینده‌ای بهتر رهنمود می‌کند.

    معاون اجرایی رئیس جمهور به منظور شرکت در پنجمین کنفرانس سازمان ملل برای کشورهای کمتر توسعه یافته به قطر سفر کرده است؛ وی علاوه بر سخنرانی در پنجمین کنفرانس سازمان ملل برای کشورهای کمتر توسعه یافته با تعدادی از مقامات شرکت‌کننده در این اجلاس نیز دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

    پنجمین اجلاس سازمان ملل برای کشورهای کمتر توسعه یافته از روز گذشته با سخنرانی امیر قطر و دبیرکل سازمان ملل متحد روز دوشنبه در دوحه آغاز به کار کرده است و تا ۱۸ اسفند برپاست. در این نشست سازمان ملل قصد دارد ضمن بررسی ۴۶ کشور کمتر توسعه یافته جهان از نظر بهره مبندی از توسعه اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی، راههای دستیابی به توسعه پایدار تا سال ۲۰۳۰ میلادی هدفگذاری کند.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86991

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *