×

معاون رئیس جمهوری: باید گیلان شتاب بیشتری برای توسعه بیابد

  • کد نوشته: 28826
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۱
  • 208 بازدید
  • ۰
  • معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه ترجیح کارهای اساسی بر کارهای سیاسی اهمیت دارد، گفت: باید همه تلاش کنیم استان گیلان، شتاب بیشتری برای توسعه بیابد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حسینعلی امیری روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با بیان این مطلب […]

    معاون رئیس جمهوری: باید گیلان شتاب بیشتری برای توسعه بیابد
  • معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه ترجیح کارهای اساسی بر کارهای سیاسی اهمیت دارد، گفت: باید همه تلاش کنیم استان گیلان، شتاب بیشتری برای توسعه بیابد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حسینعلی امیری روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با بیان این مطلب افزود: مجموعه ترکیب سه قوه در گیلان با محوریت نماینده مقام معظم رهبری، مجموعه خوبی است.
    وی ادامه داد: برای گیلان، آینده خوبی پیش بینی می کنیم و در دولت یازدهم ، با وجود کمبود منابع مالی، کارهای خوبی در استان انجام شد.

    معاون پارلمانی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: در دولت دوازدهم نیز در جهت تحقق عدالت اجتماعی، کارهای خوبی در دستور کار دولت است و لازم است کارهایی که در شأن مردم است، انجام شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، معاون پارلمانی رئیس جمهوری پیش از این دیدار، در گلزار شهدای رشت حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

    نشست با علما و روحانیون استان و حضور در گفت وگوی زنده تلویزیونی از دیگر برنامه های اولین روز از سفر معاون پارلمانی رئیس جمهوری به گیلان است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28826

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *