×

معاون رئیس جمهور: توجه به روستاها از تاکیدات دولت است

  • کد نوشته: 54114
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۴
  • 82 بازدید
  • ۰
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، توجه به روستا و توسعه پایدار روستایی را یکی از تاکیدات دولت تدبیر و امید دانست و گفت: روستا کانون تولید و اشتغال است و فعالیت های کشاورزی و گردشگری در روستا رونق می گیرد. به گزارش گیل و دیلم ،معصومه ابتکار امروز(چهاردهم بهمن ماه) در آیین افتتاح و […]

    معاون رئیس جمهور: توجه به روستاها از تاکیدات دولت است
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، توجه به روستا و توسعه پایدار روستایی را یکی از تاکیدات دولت تدبیر و امید دانست و گفت: روستا کانون تولید و اشتغال است و فعالیت های کشاورزی و گردشگری در روستا رونق می گیرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،معصومه ابتکار امروز(چهاردهم بهمن ماه) در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های آبرسانی مجتمع بیج شهرستان رشت، با گرامیداشت دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: وفاداری عملی به آرمان های انقلاب و همراهی واقعی با شهدا امروز در کارزار تلاش و فعالیت برای توسعه پایدار و سربلندی ایران معنا پیدا می کند.

    وی افزود: در شرایطی چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که کشور و نظام ما مورد هجمه دشمنان هم در بعد اقتصادی و هم در بعد روانی قرار دارد و تحریم های ظالمانه علیه ملت اعمال می شود تا تاریخ افتخارات این مرز و بوم که با مجاهدت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم شکل گرفته مخدوش شود.

    معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مجاهدت های ملت در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات به ویژه انتخابات پایان سال عزت و اقتدار کشور را مضاعف می کند. این انقلاب متعلق به همه مردم است و انتخابات باید با حضور گسترده همه سلایق برگزار شود تا بتوانیم گام موثری را برای پیشرفت کشور برداریم.

    وی با اشاره به ارتقای ۱۰ درصدی شاخص تامین آب شرب روستایی در گیلان به دنبال افتتاح پروژه امروز، تاکید کرد: تامین آب شرب سالم یکی از مولفه های سلامت و در نهایت توسعه پایدار است و برای زنان و خانواده اهمیت دارد. بی تردید اگر آب شرب سالم و بهداشتی در دسترس نباشد سلامت خانواده ها با چالش مواجه خواهد شد.

    معاون رئیس جمهور، یکی از رویکردهای معاونت زنان و خانواده را اصلاح الگوی مصرف دانست و خاطرنشان کرد: باید از منابع طبیعی آب شیرین همچون دریا و رودخانه و تالاب و منابع آب شرب شهری و روستایی به درستی استفاده و حفاظت کنیم و زنان و خانواده نقش کلیدی در اصلاح الگوی مصرف دارند و باید آموزش لازم برای تغییر سبک زندگی را مد نظر قرار دهیم.

    وی رشد و توسعه روستا را موجب حضور جوانان تحصیلکرده و خلاق دانست و یادآور شد: در گام دوم انقلاب باید زمینه را برای فعالیت جوانان به عنوان صاحبان این کشور و نظام فراهم کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54114

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *