×

معاون شرکت آب منطقه ای گیلان خبر داد؛ آغاز مرحله دوم آبگذاری در کانال های آبیاری گیلان

  • کد نوشته: 89411
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۸
  • 60 بازدید
  • ۰
  • معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان با اشاره به آغاز مرحله دوم آبگذاری در کانال های آبیاری استان، گفت: آبگذاری در این کانال‌ها از امروز آغاز شده و تا ۸ روز ادامه دارد. به گزارش گیل و دیلم ،محمدجواد خانی پور در گفتگویی اظهار کرد: آبگذاری مرحله دوم کانال چپ سد […]

    معاون شرکت آب منطقه ای گیلان خبر داد؛ آغاز مرحله دوم آبگذاری در کانال های آبیاری گیلان
  • معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان با اشاره به آغاز مرحله دوم آبگذاری در کانال های آبیاری استان، گفت: آبگذاری در این کانال‌ها از امروز آغاز شده و تا ۸ روز ادامه دارد.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمدجواد خانی پور در گفتگویی اظهار کرد: آبگذاری مرحله دوم کانال چپ سد سنگر برای آبیاری شالیزارهای مناطق مرکزی استان، از صبح امروز آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد.

    وی افزود: همزمان با آبگذاری کانال چپ سد سنگر، به مدت چهار روز آبگذاری کانال راست سد سنگر برای آبیاری شالیزارهای مناطق شرق استان قطع می‌شود.

    وی با تأکید بر لزوم رعایت تقویم زراعی از سوی شالیکاران، افزود: با توجه به افزایش آب کانال‌های آبیاری و برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، شهروندان از نزدیک شدن به حریم رودخانه سفیدرود و کانال‌های آبیاری و تأسیسات آبی خودداری کنند.

    خانی پور تصریح کرد: کشاورزان فعالیت‌های زراعی خود را با تقویم آبگذاری کانال‌ها هماهنگ کنند تا بتوانند کارهای خود را به موقع انجام دهند.

    معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: هرگونه تغییرات برنامه‌های آبیاری متناسب با شرایط آب و هوایی و نیازهای احتمالی، به عموم کشاورزان عزیز اطلاع رسانی می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89411

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *