×

معاون وزیر راه و شهرسازی در رودبار: راه‌آهن “رشت ــ قزوین” تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد نوشته: 8996
  • ۱۳۹۵-۱۰-۱۸
  • 65 بازدید
  • ۰
  • معاون ساخت و توسعه راه‌های وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر تزریق مالی صورت گیرد برنامه‌ریزی و سعی و تلاش ما بر این است که در ۶ماهه نخست سال ۹۶ و پایان دولت راه‌آهن رشت ــ قزوین به بهره‌برداری برسد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم خیرالله خادمی اظهار داشت: برای ساخت راه‌آهن رشت […]

    معاون وزیر راه و شهرسازی در رودبار: راه‌آهن “رشت ــ قزوین” تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد
  • معاون ساخت و توسعه راه‌های وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر تزریق مالی صورت گیرد برنامه‌ریزی و سعی و تلاش ما بر این است که در ۶ماهه نخست سال ۹۶ و پایان دولت راه‌آهن رشت ــ قزوین به بهره‌برداری برسد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم خیرالله خادمی اظهار داشت: برای ساخت راه‌آهن رشت ــ قزوین تاکنون ۱۲ هزار میلیارد ریال هزینه شده است که به‌قیمت روز بیشتر از ۳۵ هزار میلیارد ریال است.

    معاون ساخت و توسعه راه‌های وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای احداث راه‌آهن رشت ــ قزوین اخیراً ۵ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت ابلاغ شده است از اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در لایحه بودجه سال ۹۶ برای تکمیل این پروژه خبر داد.

    خادمی احداث راه‌آهن رشت ــ قزوین را با داشتن ۵۰ دستگاه تونل و مجموع ۳۳ کیلومتر پل و تونل همراه با ۱۶۰ کیلومتر ریل‌گذاری که باید انجام شود عملیات سنگینی دانست.

    وی ابراز کرد: قولی که از پیمانکاران، مشاوران و مجریان گرفته شده است اینکه اگر تزریق مالی صورت گیرد برنامه‌ریزی و سعی و تلاش ما بر این است که در ۶ماهه نخست سال ۹۶ و پایان دولت راه‌آهن رشت ــ قزوین به بهره‌برداری برسد.

    معاون ساخت و توسعه راه‌های وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تأمین و ابلاغ اوراق مشارکت از پیمانکاران، مشاوران و کلیه مجریان درخواست داریم با سرعت عمل بالا صورت وضعیت خود را ارائه کنند تا پرداخت کرده و پیشرفت چشمگیر در پروژه انجام شود.

    خادمی همچنین با اشاره به تملک اراضی مردم اظهار داشت: به‌زودی تمام مطالبات مردم را به‌صورت نقدی پرداخت خواهیم کرد و دغدغه‌ای در آینده نخواهیم داشت/تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8996

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *