×

معرفی ۱۲ نفر از عاملان سوزاندن کاه و کلش به مراجع قضایی رودسر

  • کد نوشته: 81395
  • ۱۴۰۱-۰۶-۱۸
  • 66 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره حفاظت محیط زیست رودسر، گفت: ۱۲ نفر از عاملان سوزاندن کاه و کلش در این شهرستان به مراجع قضایی معرفی شدند. به گزارش گیل و دیلم ، رحمان پورحسین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آتش زدن کاه و کلش اقدامی باخت- باخت است چون کشاورز هم درآمد خود را از فروش کاه […]

    معرفی ۱۲ نفر از عاملان سوزاندن کاه و کلش به مراجع قضایی رودسر
  • سرپرست اداره حفاظت محیط زیست رودسر، گفت: ۱۲ نفر از عاملان سوزاندن کاه و کلش در این شهرستان به مراجع قضایی معرفی شدند.

    به گزارش گیل و دیلم ، رحمان پورحسین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آتش زدن کاه و کلش اقدامی باخت- باخت است چون کشاورز هم درآمد خود را از فروش کاه و کلش از دست می دهد و هم محیط زیست را آلوده می کند، گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در راستای پایش مزارع برنج، ۱۲ نفر از متخلفینی که درحال آتش زدن کاه وکلش بودن را شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

    وی از کشاورزان خواست، با توجه به اتمام فصل برداشت برنج از آتش زدن کاه وکلش در مزارع جداً خودداری کنند و زحمات خود را هدر ندهند.

    پور حسین خاطرنشان کرد: برخی کشاورزان به دلیل عدم آگاهی مبادرت به سوزندان ضایعات برنج یا همان کاه و کلش برای از بین بردن آفات می‌کنند، این در حالیست که نه تنها حاصلخیزی خاک شالیزار را کاهش می‌دهد بلکه دود ناشی از سوزندان کاه و کلش موجب تشدید بیماری‌های قلبی، تنفسی و ریوی و باعث نارضایتی به حق شهروندان و ساکنین مجاور می‌شود.

    سرپرست اداره حفاظت محیط زیست رودسر از همه مردم خواست در صورت مشاهده تخلف ناشی از سوزاندن کاه و کلش، مراتب به ادارات محیط زیست، جهاد کشاورزی، پلیس ۱۱۰، بخشداری ها و دهیاریهای محل خود اطلاع دهند.

    وی گفت: دهیاران موظفند متخلفین رابه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان معرفی کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81395

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *