×

وزیر راه و شهرسازی:
ملاحظه اجتماعی یکی از تاکیدات دولت در تکمیل آزادراه منجیل_رودبار بود

  • کد نوشته: 99565
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۱
  • 42 بازدید
  • ۰
  • وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر رعایت ملاحظه اجتماعی در تکمیل پروژه‌های عمرانی گفت: ملاحظه اجتماعی یکی از تاکیدات رئیس جمهور بود چراکه نباید با افتتاح پروژه‌ای مردم دچار مشکل شوند لذا تصمیم بر این شد تا باند بازگشت احداث نشود.....
    ملاحظه اجتماعی یکی از تاکیدات دولت در تکمیل آزادراه منجیل_رودبار بود
  • به گزارش گیل و دیلم ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در آئین بهره برداری از آزادراه منجیل_رودبار با تاکید بر رعایت ملاحظه اجتماعی در تکمیل پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: ملاحظه اجتماعی یکی از تاکیدات ریسس جمهور بود چراکه نباید با افتتاح پروژه‌ای مردم دچار مشکل شوند لذا تصمیم بر این شد تا باند بازگشت این آزادراه احداث نشود.
    وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور برای تکمیل آزادراه منجیل_رودبار گفت: رئیس جمهور تاکید به بازگشایی پروژه آزادراه منجیل_رودبار قبل از پایان سال جاری داشتند و خوشبختانه این امر محقق شد و دولت عیدی خوبی به مردم گیلان و مسافران داد.
    وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسافران و مردم در ایام پیک مسافرت همواره با معضل ترافیک در منطقه مواجه بودند، افزود: مسافران و بومیان منطقه در پیک مسافرت همواره دارای مشکل ترافیک بوده و بومیان برای رفتن به منازل خود باید چندین ساعت در ترافیک گرفتار می‌شدند ولی اکنون با تکمیل آزادراه منجیل_رودبار ۵۰ درصد بار ترافیکی منطقه کاهش خواهد یافت.
    بذرپاش ارزش این پروژه آزادراه منجیل_رودبار را ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با تلاش دولت سیزدهم، یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در ۲ سال اخیر تزریق شد در حالی که ارزش روز پروژه بیش از پنج هزار میلیارد تومان بوده است

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99565

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *