×

آرش فهمیده ، مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی ؛
ملوان نیم فصل تقویت می شود/ خواسته ما بازسازی ورزشگاه انزلی است

  • کد نوشته: 96118
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۷
  • 54 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: در پایان دیدار های هفته پانزدهم با مهدی تارتار و سایر اعضای کادر فنی جلسه برگزار خواهیم کرد تا تیم را برای ادامه مسابقات لیگ برتر تقویت کنیم....
    ملوان نیم فصل تقویت می شود/ خواسته ما بازسازی ورزشگاه انزلی است
  • به گزارش گیل و دیلم ، تیم فوتبال ملوان یکی از بهترین شروع‌های خود را در تاریخ لیگ برتر در فصل بیست و سوم داشته است. این تیم با هدایت مهدی تارتار تاکنون از ۱۲ بازی، ۱۹ امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول جای گرفته است.

    ملوان در این فصل علاوه بر تغییر در کادرفنی در مدیریت هم با تغییراتی رو به رو شده و آرش فهمیده مدیریت این باشگاه را عهده دار است.

    آرش فهمیده در گفت‌وگویی در خصوص عملکرد تیم ملوان تا اینجای مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با اینکه امسال جز تیم‌هایی بودیم که نسبت به سایر باشگاه‌ها دیرتر تمرینات خود را آغاز کردیم، اما خدا را شکر با هدایت مهدی تارتار نتایج بسیار خوبی را کسب کرده‌ایم. از ابتدا و با نظر سرمربی تیم، بازیکنان مدنظر را جذب و شاکله اصلی تیم فصل گذشته را حفظ کردیم.

    پس از پایان هفته پانزدهم با تارتار جلسه خواهیم داشت

    او ادامه داد: بازیکنانی نظیر سهیل فداکار، مهران احمدی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی را به خدمت گرفتیم و افشار صداقت، پرهام قناد، سینا سعادت و محمد بردبار را هم از آکادمی به تیم بزرگسالان اضافه کردیم و تقریباً تیم خوبی را برای فصل بیست و سوم تشکیل داده و در نیم فصل هم به تقویت دوباره تیم خواهیم پرداخت.

    فهمیده افزود: پس از پایان نیم فصل و انجام دیدارهای باقی مانده، جلسه‌ای را با اعضای کادرفنی تشکیل خواهیم داد و در حد توانمان تیم را برای ادامه دیدارها در نیم فصل دوم تقویت خواهیم کرد.

    تنها خواسته ما از مسؤولان بازسازی ورزشگاه سیروس قایقران بوده است

    مدیرعامل باشگاه ملوان در پاسخ به این سوال که آیا از سوی مسؤولان سیاسی و ورزشی استان کسی از باشگاه ملوان تاکنون حمایت کرده است یا خیر، بیان کرد: تصمیم گرفته‌ام که با تمام توان و تا پایان فصل در کنار تیم ملوان و مردم شهر انزلی باشم. درخواستی از اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان داشته‌ایم و آن هم ادامه روند ساخت و بازسازی ورزشگاه سیروس قایقران بود. با توجه به اینکه استان گیلان شهرستان‌های زیادی دارد و در شهرهای رشت، انزلی، آستارا، فومن، لاهیجان و تالش در لیگ‌های کشوری تیم داری می‌کند جذب منابع مالی دشوار بوده تا ورزشگاهی در شأن تیم لیگ برتری و با سابقه ملوان بسازند. ما توقع زیادی از مسؤولان نداریم و تنها در خواست ما این است که حالا نمی‌توانند ورزشگاه جدیدی بسازند حداقل همین ورزشگاه سیروس قایقران را بازسازی کنند.

    امیدوارم نگاهی که به تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس می‌شود به ما هم بشود

    فهمیده تصریح کرد: وقتی که تازه وارد فضای فوتبال و مدیریت آن می‌شوی امید و آرزو های زیادی داری و بلند پرواز هستی اما اندکی بعد تمام آنها به نا امیدی تبدیل می‌شود. باشگاه ملوان ۱۰ تیم پایه در سطوح مختلف و یک مدرسه فوتبال دارد. همچنین در بخش بانوان هم تیم داری می‌کنیم و تیم بزرگسالان بانوان ملوان در لیگ برتر حضور دارد. شهر انزلی دریایی از استعداد و انگیزه را در هود جای داده است، خدا را شکر می‌کنم که ملوان با نتایجی که کسب کرده باعث شادی دل مردم انزلی شده است.

    او در پایان گفت: سازمان‌ها و مراکز متمول دولتی و خصوصی نگاه ویژه ای به ملوان داشته‌اند و امیدوارم همانطور که در اصفهان برای سپاهان، در سیرجان برای گل گهر، در آبادان برای صنعت نفت، در اهواز برای فولاد و در پایتخت برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس، منابع و امکانات دولتی و خصوصی متعددی پدیدار می‌شود، شاهد چنین رفتاری برای باشگاه بزرگ ملوان هم باشیم.

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=96118

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *