×

ممنوعیت عبور موتورسیکلت و دوچرخه از پیاده‌رو و بازار‌های گیلان

  • کد نوشته: 86557
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۱
  • 65 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهور گیلان گفت: عبور موتورسیکلت، موتورگازی و دوچرخه از پیاده‌رو، بازار و نقاط شلوغ ممنوع است. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: رانندگان موتورسیکلت حق ندارند شخص دیگری را بر ترک سوار کنند مگر آنکه دارای یک زین کامل برابر استاندارد ساخت یا یدک […]

    ممنوعیت عبور موتورسیکلت و دوچرخه از پیاده‌رو و بازار‌های گیلان
  • رئیس پلیس راهور گیلان گفت: عبور موتورسیکلت، موتورگازی و دوچرخه از پیاده‌رو، بازار و نقاط شلوغ ممنوع است.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: رانندگان موتورسیکلت حق ندارند شخص دیگری را بر ترک سوار کنند مگر آنکه دارای یک زین کامل برابر استاندارد ساخت یا یدک پهلو باشند.

    او همچنین با بیان اینکه عبور موتورسیکلت، موتورگازی و دوچرخه از پیاده‌رو، بازار و نقاط شلوغ ممنوع است، افزود: رانندگان و سرنشینان هر نوع موتورسیکلت و دوچرخه موتوردار باید به کلاه ایمنی مجهز باشند و در طول حرکت از آن استفاده کنند.

    به گفته رئیس پلیس راهور گیلان، دوچرخه سواران مکلف هستند هنگام حرکت به طور کامل از طرف راست راه عبور کرده و برای گذشتن از وسایل نقلیه‌ای که در کنار توقف کرده‌اند، احتیاط کنند.

    سرهنگ طالبی تصریح کرد: در صورت زیاد بودن تعداد دوچرخه سواران، باید در یک ردیف حرکت کرده مگر آنکه معبر ویژه‌ای برای آن‌ها اختصاص داده شده باشد، در این صورت حق ندارند از بیرون معبر ویژه عبور و مرور کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86557

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *