×

پس از جا ماندن از لیست اصولگرایان و اصلاح طلبان؛
مهمان پرست: عقیدتی اصولگرا هستم؛ اما نباید مقابل اصلاح گارد گرفت!

  • کد نوشته: 98957
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۴
  • 126 بازدید
  • ۰
  • پس از آنکه گمانه‌زنی‌های انتخاباتی در خصوص لیست اصولگرایان جدیت یافت، رامین مهمان‌پرست در یک نشست خبری از عقیده خود به اصولگرایی و اعتقادش بر عدم گارد گرفتن مقابل اصلاحات [نه به معنای حزبی!] سخن گفت!....
    مهمان پرست: عقیدتی اصولگرا هستم؛ اما نباید مقابل اصلاح گارد گرفت!
  • معین حسن زاده : پس از آنکه گمانه‌زنی‌های انتخاباتی در خصوص لیست اصولگرایان جدیت یافت، رامین مهمان‌پرست در یک نشست خبری از عقیده خود به اصولگرایی و اعتقادش بر عدم گارد گرفتن مقابل اصلاحات [نه به معنای حزبی!] سخن گفت!

    از آغاز اعلام تأیید صلاحیت‌های اولیه انتخابات مجلس دوازدهم، گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در خصوص رامین مهمان‌پرست بدین شکل بود که او در کنار محمدباقر نوبخت قرار گرفته و به‌عنوان یک گزینه اعتدالی در عرصه انتخابات حضور خواهد یافت.

    اما این موضوع که لیست اعتدالیون و یا اصلاح‌طلبان دیگر برای عموم جامعه چندان موردتوجه نیست بدل به پاشنه آشیل این گمانه‌زنی‌ها قرار گرفت و رامین مهمان‌پرست که به قول خودش به‌عنوان کارمند وزارت امور خارجه «نباید عضو هیچ حزب و جریانی باشد» تمام تلاشش را برای قرار گرفتن در لیست اصولگرایان انجام داد.

    مهمان‌پرست که چشم امیدش به قرار گرفتن در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به‌اختصار شانا بود، پس از ناکامی بابت قرار گرفتن در این لیست و باتوجه‌به اینکه اعتدالیون و اصلاح‌طلبان تصمیم خود را بر عدم ارائه لیست انتخاباتی در گیلان عنوان کردند، مهمان‌پرست دیگر هیچ امیدی برای قرار گرفتن در هیچ یک از دو لیست شاخص اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نداشت و به همین منظور طی یک نشست خبری اظهاراتی دو پهلو را مطرح کرد که بیشتر می‌توان آن را راه‌حلی در راستای برون‌رفت از شرایط سخت فعلی عنوان کرد.

    او در بخشی از اظهارات قابل‌تأمل خود مدعی شد: «کارکنان وزارت خارجه نباید عضو هیچ حزب و جریانی باشند و باید به منافع ملی توجه کنند. من از لحاظ عقیدتی اصولگرا هستم و البته معتقدم نباید در مقابل تحول و اصلاح گارد داشت.» این اظهارات مهمان‌پرست نشان می‌دهد که او اکنون و پس از ناکامی بابت حضور یافتن در لیست‌های انتخاباتی، حالا به دنبال قشر اصلاح‌طلب کم‌رنگ و اصولگرای کم‌رنگ در انتخابات است! موضوعی که قطعاً در آن نیز ناکام خواهد ماند، زیرا بسیار پیش‌تر از این موضوعات باید به فکر کم‌رنگ‌هایی که به ایدئولوژی اصلاحات یا اصولگرایی معتقد هستند، اما تشکیلاتی و لیستی عمل نمی‌کنند می‌بود!

    در هر حال، رامین مهمان‌پرست که در فضای رسانه‌ای نیز دچار بحران بوده و چندی پیش نیز ویدئوی اظهارات همسر سابقش در رسانه‌های استان وایرال شده بود، بعید به نظر می‌رسد که توانایی جمع‌کردن کم‌رنگ‌های انتخاباتی را زیر بال‌وپر خود داشته باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98957

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *