×

ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح طلب: تندروها همه جا نفوذ کرده‌، بحران درست می‌کنند و با ژست همراهی، دشمنی می‌کنند

  • کد نوشته: 90886
  • ۱۴۰۲-۰۴-۳۰
  • 92 بازدید
  • ۰
  • ناصر قوامی نماینده پیشین مجلس می‌گوید: متاًسفم که تندروها به قدری نفوذ کرده‌اند که همه جا هستند و در کار همه نهادها می‌توانند دخالت کنند و حاکمیت هم نسبت به تندروی نفوذی‌ها بی‌توجه است. به گزارش گیل و دیلم ، رویداد۲۴ نوشت: ناصر قوامی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره […]

    ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح طلب: تندروها همه جا نفوذ کرده‌، بحران درست می‌کنند و با ژست همراهی، دشمنی می‌کنند
  • ناصر قوامی نماینده پیشین مجلس می‌گوید: متاًسفم که تندروها به قدری نفوذ کرده‌اند که همه جا هستند و در کار همه نهادها می‌توانند دخالت کنند و حاکمیت هم نسبت به تندروی نفوذی‌ها بی‌توجه است.

    به گزارش گیل و دیلم ، رویداد۲۴ نوشت: ناصر قوامی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به از سر گیری فعالیت گشت ارشاد به رویداد۲۴ می‌گوید: بازگشت گشت ارشاد آن‌هم بعد از شرایطی که سال گذشته پیش آمد، فقط این را عیان می‌کند که موافقان گشت ارشاد انگار تندرو نیستند بلکه شبیه افرادی عمل می‌کنند که در نظام نفوذ کرده‌اند تا به مقاصدشان برسند و با ژست همراهی با جمهوری اسلامی، با جمهوری اسلامی دشمنی می‌کنند و ضربه می‌زنند. در واقع عده‌ای به هیچ وجه نمی‌خواهند در کشور آرامش باشد. گاهی ایران را با کشور‌های دیگر درگیر می‌کنند و گاهی هم مثلاً با گشت ارشاد در داخل ایجاد نارضایتی می‌کنند.

    نماینده ادوار مجلس می‌گوید: این کار‌ها و این بحران‌سازی‌ها در حالی مشاهده می‌شود که حکومت موفق نمی‌شود به این خواسته برسد و حجاب را اجباری کند. همانطور که در دوره رضاخان هم با زور و فشار نتوانستند زنان ایرانی را بی‌حجاب کند لذا خانم‌ها زیر بار چادر و روسری زوری نمی‌روند. در پاسخ به کسانی هم که بحث شرع و دین را مطرح می‌کنند، فقط می‌توان گفت «لا اکراه فی‌الدین» خداوند در قرآن به پیامبرش می‌فرماید «چرا ناراحتی که مردم ایمان نمی‌آورند؟ ما اگر می‌خواستیم به زور ایمان بیاورند، گردنشان را می‌شکستیم. هر کسی می‌خواهد ایمان بیاورد، بیاورد. هر کسی هم نمی‌خواهد، نیاورد.» خب! ما چرا باید با اصرار به حجاب اجباری، موجب این همه ناراحتی و بگیر و ببند می‌شویم که مردم به بهشت بروند؟ عده‌ای از خانم‌ها نمی‌خواهند به بهشت بروند و می‌خواهند به جهنم بروند.

    متاًسفم که تندروها به قدری نفوذ کرده‌اند که همه جا هستند و در کار همه نهادها می‌توانند دخالت کنند و حاکمیت هم نسبت به تندروی نفوذی‌ها بی‌توجه است.
    او می‌گوید: قطعاً راه انداختن گشت ارشاد و کار‌هایی از این دست، نه تنها دوستی و خدمت به جمهوری اسلامی نیست، بلکه کاری در جهت تضعیف جمهوری است. متاًسفم که این افراد به قدری نفوذ کرده‌اند که همه جا هستند و در کار همه نهادها می‌توانند دخالت کنند؛ شخصیتی چون مرحوم هاشمی را رد صلاحیت کنند، بریزند سفارت عربستان را آتش بزنند تا کشور دچار بحران شود و … متاسفانه حاکمیت هم نسبت به تندروی نفوذی‌ها بی‌توجه است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90886

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *