×

نانوایی‌های متخلف رشت بیش از ۷.۵ میلیارد ریال جریمه شدند

  • کد نوشته: 82250
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۰
  • 113 بازدید
  • ۰
  • مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز گیلان گفت : در جریان بازرسی‌های انجام شده در نیمه نخست سال، نانوایی‌های رشت بیش از ۷.۵ میلیارد ریال جریمه شدند. به گزارش گیل و دیلم ، مهدی شریفی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: هر روز یک اکیپ از نانوایی‌های سطح شهرستان بازدید می‌کند، به طوری که […]

    نانوایی‌های متخلف رشت بیش از ۷.۵ میلیارد ریال جریمه شدند
  • مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز گیلان گفت : در جریان بازرسی‌های انجام شده در نیمه نخست سال، نانوایی‌های رشت بیش از ۷.۵ میلیارد ریال جریمه شدند.

    به گزارش گیل و دیلم ، مهدی شریفی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: هر روز یک اکیپ از نانوایی‌های سطح شهرستان بازدید می‌کند، به طوری که طی نیمه نخست امسال۸۶۴ مورد بازدید توسط ماموران این مرکز انجام شد.

    وی افزود: طی بازدیدهای انجام شده، ۲۷۸ پرونده تخلف تشکیل شد که عمده تخلفات این نانوایی ها کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم رعایت مسایل بهداشتی و تعطیلی خودسرانه واحد بود.

    وی ادامه داد: این واحدها در مجموع هفت میلیارد و ۵۸۹ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۷۶۷ ریال جریمه شدند که در میان همه تخلفات دلیل کم‌فروشی و تعطیلی خودسرانه رکورددار بود.

    مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز گیلان اضافه کرد: نظارت و بازدید از نانوایی‌ها به طور مرتب انجام می‌شود تا مردم بتوانند به راحتی نان را به اندازه واقعی و کیفیت بهتر تهیه کنند.

    شریفی در خاتمه گفت: تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا نظارت دقیقی بر همه واحدها داشته باشیم و نانوایی‌ها نیز نه تنها از این قاعده مستثنی نیستند که به دلیل آنکه قوت اصلی مردم را تامین می کنند این حساسیت و توجه بیشتر و گسترده تر است و امیدواریم با نصب بنر و نظارتهای دقیق، مشکل پخت، اندازه و کیفیت نان برطرف شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82250

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *