×

نخستین پیروزی استقلال در لیگ؛ ملوان انزلی ۱ – استقلال ۳؛ دشت سه امتیازی آبی ها در بندرانزلی

  • کد نوشته: 80601
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۷
  • 103 بازدید
  • ۰
  • دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که انزلی چی ها نیمه اول را برده بودند اما تغییرات ساپینتو باعث کسب نخستین سه امتیاز او در لیگ برتر شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، تیم فوتبال استقلال که در هفته اول بیست و […]

    نخستین پیروزی استقلال در لیگ؛ ملوان انزلی ۱ – استقلال ۳؛ دشت سه امتیازی آبی ها در بندرانزلی
  • دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که انزلی چی ها نیمه اول را برده بودند اما تغییرات ساپینتو باعث کسب نخستین سه امتیاز او در لیگ برتر شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، تیم فوتبال استقلال که در هفته اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر برابر سپاهان دو بر صفر بازنده شده بود، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی مهمان ملوان بود که این بازی با برتری ۳ بر یک آبی‌ها به پایان رسید. سجاد بازگیر (۲۷) برای ملوان گل زد. عارف غلامی (۵۸)، مهدی قایدی (۸۰) و مهدی مهدی پور (۹۸ – پنالتی) برای استقلال گل زدند.

    استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری (۷۲ آرش رضاوند)، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی (۸۰ پیمان بابایی)، کوین یامگا (۸۰ آرمان رمضانی)، سجاد شهباززاده (۶۵ مهدی قایدی) و جعفر سلمانی (۴۶ ابوالفضل جلالی) به میدان رفت.

    دشت سه امتیازی استقلال/ ساپینتو تیمش را از مرداب بیرون کشاند!

    ترکیب ابتدایی استقلال در دیدار برابر ملوان

    آبی‌ها نسبت به بازی اول محمد محبی و مهدی قایدی را به همراه داشتند که با تشخیص ساپینتو فقط محبی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت. روند برای آبی‌ها خوب پیش رفت و این تیم در همان دقایق ابتدایی می‌توانست دروازه ملوان را باز کند اما سجاد شهباززاده در دقیقه ۸ نتوانست دروازه را باز کند.

    استقلالی‌ها در چند موقعیت دیگر هم می‌توانستند دروازه ملوان را باز کنند اما حیدری دروازه بان حریف اجازه این کار را به آنها نداد. در مقابل اما سیدحسین حسینی که فصل گذشته رکورد بیشترین حفظ دروازه را در اختیار داشت خیلی زود مغلوب حریف شد.

    در دقیقه ۲۷ ملوان که چندین موقعیت را روی دروازه حریف پی ریزی کرده بود توسط سجاد بازگیر دروازه استقلال را باز کرد. در این صحنه مدافعان استقلال جاگیری مناسبی نداشتند تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه آبی‌ها را باز کند.

    ملوان بعد از این گل بازهم می‌توانست دروازه مهمان تهرانی خود را باز کند اما مهاجم این تیم تعلل کرد تا کار در دقایق باقی مانده نیمه اول با همان برتری یک بر صفر ملوان دنبال شود و در نهایت نیمه اول با شکست آبی پوشان همراه شود.

    دشت سه امتیازی استقلال/ ساپینتو تیمش را از مرداب بیرون کشاند!

    نیمه دوم برای استقلال با شرایطی متفاوت آغاز شد و این تیم با به میدان فرستادن جلالی به جای سلمانی سعی در نفوذ به قلب خط دفاعی حریف را داشت و بعد از چند حمله نصف و نیمه به خواسته اش رسید. در دقیقه ۵۵ حرکت جلالی و ارسال او برای یامگا یک موقعیت عالی را برای باز کردن دروازه ایجاد کرد اما تعلل یامگا باعث شد این موقعیت از دست برود.

    در دقیقه ۵۸ اما ارسال یک ضربه از جناح چپ روی سر عارف غلامی پیش تاخته فرود آمد تا این بازیکن با ضربه سر دروازه ملوان را باز کند. بعد از این گل استقلال سعی در مالکیت بیشتر توپ داشت تا با استفاده از پاس‌های کوتاه بتواند به دروازه ملوان نزدیک شود.

    با ورود مهدی قایدی به میدان انتظار می‌رفت سرعت و قدرت حملات استقلال بیشتر شود اما این ملوان بود که صاحب دو موقعیت خوب برای گلزنی شد که در یک موقعیت سجاد بازگیر حتی حسینی را هم جا گذاشت اما در زدن ضربه آخر کم دقت بود.

    دشت سه امتیازی استقلال/ ساپینتو تیمش را از مرداب بیرون کشاند!

    محبی اولین بازی‌اش را برای استقلال انجام داد / کنار او غلامی زننده گل اول آبی‌ها حضور دارد

    در ۱۵ دقیقه پایانی بازی شرایط به سود استقلال تغییر کرد و یامگا و قایدی دوباره کنار هم قرار گرفتند و خیلی زود توانستند دروازه ملوان را باز کنند. در دقیقه ۷۹ فرار یامگا از راست با تعلل مدافعان حریف مواجه شد تا توپ ارسالی عرضی او را مهدی قایدی با ضربه‌ای آرام به گل دوم تبدیل کند.

    یک تازه وارد «ساپینتو» را از مرداب بیرون کشید/ دشت سه امتیازی آبی

    مهدی قایدی در بازگشت به استقلال فوق العاده عمل کرد و یک گل زد و یک پنالتی گرفت

    در دقیقه ششم وقت اضافه بازهم مهدی قایدی درون محوطه جریمه تأثیرگذار شد و با حرکت او مدافع ملوان مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه را مهدی پور به گل سوم آبی‌ها تبدیل کرد.

    تیم فوتبال استقلال با این پیروزی به نخستین سه امتیاز خود از فصل بیست و دوم لیگ برتر دست پیدا کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80601

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *