×

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد؛
نظارت ۱۹ گروه جهاد کشاورزی گیلان بر بازار در نوروز

  • کد نوشته: 99947
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۱
  • 23 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار کالاهای اساسی به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گفت: ۱۹ گروه از این سازمان بر بازار کالاهای اساسی استان در نوروز نظارت دارند.....
    نظارت ۱۹ گروه جهاد کشاورزی گیلان بر بازار در نوروز
  • به گزارش گیل و دیلم ، صالح محمدی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: جهاد کشاورزی گیلان در راستای مسئولیت خود در نوروز تعطیل نیست؛ از این‌رو گروه‌های بازرسی این سازمان در سراسر گیلان بر سطح بازار اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی مردم نظارت جدی دارند.

    وی افزود: نظارت بر بازار کالاهای اساسی از طریق کشیک‌های نوروزی سازمان جهاد کشاورزی انجام می‌شود و این سازمان با راه‌اندازی سامانه‌های ارتباطی در زمینه‌ بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی و پاسخگویی به شهروندان است.

    محمدی بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی گیلان به منظور خدمات‌رسانی بهینه به عموم مردم و مدیریت تامین امنیت غذایی مردم با تشکیل کشیک‌های نوروزی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی و پاسخگویی به شهروندان است.

    وی اظهار کرد: براساس اهمیت موضوع بازرسی و نظارت بر بازار محصولات اساسی کشاورزی، سامانه ۱۲۴ واحد نظارت و بازرسی بر قیمت محصولات اساسی کشاورزی استان، آماده دریافت هرگونه شکایت از بابت گران فروشی، کم فروشی و احتکار محصولات اساسی است.

    وی از شهروندان خواست تا هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی، احتکار و سایر موارد را به سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99947

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *