×

نقوی حسینی: سقوط هواپیمای اوکراینی پشت پرده دارد / بعید می دانم یک خطا انسانی ساده باشد

  • کد نوشته: 53429
  • ۱۳۹۸-۱۰-۲۲
  • 167 بازدید
  • ۰
  • سیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی کشور در خصوص اطلاعیه ستاد مشترک نیروهای مسلح و اعلام نحوه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: بعید به نظر می رسد یک خطای عادی انسانی موجب چنین حادثه ای شده باشد ، قطعا یک پشت پرده هایی دارد. به گزارش گیل و دیلم ، سیدحسین نقوی‌حسینی  عضو کمیسیون امنیت ملی […]

    نقوی حسینی: سقوط هواپیمای اوکراینی پشت پرده دارد / بعید می دانم یک خطا انسانی ساده باشد
  • سیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی کشور در خصوص اطلاعیه ستاد مشترک نیروهای مسلح و اعلام نحوه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: بعید به نظر می رسد یک خطای عادی انسانی موجب چنین حادثه ای شده باشد ، قطعا یک پشت پرده هایی دارد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سیدحسین نقوی‌حسینی  عضو کمیسیون امنیت ملی کشور در خصوص اطلاعیه ستاد مشترک نیروهای مسلح و  اعلام نحوه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: بعید به نظر می رسد یک خطای عادی انسانی موجب چنین حادثه ای شده  باشد ، قطعا یک پشت پرده هایی دارد.

    وی با بیان اینکه اتفاق در فضای فرودگاه امام خمینی (ره ) رخ داده است و   ۱۰۰۰ کیلومتر دورتر از محدوده فرودگاه که ساقط نشده است بیان کرد:  این درحالی است که این فضا کاملا در محدوده رادار قرار دارد ، یعنی هم برج مراقبت می داند چه کسی می آید و چه کسی می رود ، هم دستگاه های نظارتی دیگر کاملا در جریان تردد های ناوگان هوایی هستند و از زمانی که هواپیمایی بلند می شود تا زمانی که از رادار خارج می شود در جریان کامل مسیرحرکتی آن هستند.

    نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه این هواپیما کاملا در مسیر رادار قرار داشت افزود: امکان ندارد حتی یک نفر حتی با چشم غیرمسلح احساس کند که ناگهان شی وارد محدوده شده است . اصلا چنین شرایطی امکان پذیر نیست. نمی توانند خطایی به این شکل رخ دهد به ویژه اینکه محدوده بر روی سیستم های امنیتی کاملا مشخص است .

    وی با گفتن از اینکه اگر هواپیمای از خارج از کشور نیز وارد ایران می شد هم کاملا مشخصات دارد ادامه داد: حتی در این شرایط نیز ساعت ورود و خروج آن کاملا معلوم و اعلام شده است. خلبان پرواز را می شناسند و با او گفتگو می کنند و مکالمه دارند. اصلا این ادعا معنا ندارد که ناگهان حس کنی یک شی وارد محدوده شده است و آن را بزنیم. مگر کفتر بازی است ؟ یا کلاغ و مرغابی است ؟ باید دید چطور با این شرایط چنین خطایی رخ داده است که کاملا قابل بررسی است. بعید به نظر می رسد که یک خطای عادی انسانی باشد ، قطعا یک پشت پرده هایی دارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53429

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *