×

نماینده ولی فقیه در استان گیلان : شهادت رمز سعادت انسان‌هاست

  • کد نوشته: 37962
  • ۱۳۹۷-۰۸-۰۷
  • 68 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ” حسن پاینده ” گفت: شهادت رمز سعادت انسان‌هاست. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله ” رسول فلاحتی ” در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید عرصه […]

    نماینده ولی فقیه در استان گیلان : شهادت رمز سعادت انسان‌هاست
  • نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ” حسن پاینده ” گفت: شهادت رمز سعادت انسان‌هاست.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله ” رسول فلاحتی ” در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید عرصه نظم و امنیت اربعین حسینی سروان ” حسن پاینده ” ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار بیان داشت: این آخرین نماینده از نیرو‌های مسلح نیست که برای ایجاد و حفظ امنیت، مظلومانه به شهادت می‌رسد و راه این شهیدان همچنان ادامه دارد.
    وی با اشاره به اینکه شهید “حسن پاینده” با عزت، افتخار و در راه خدمت به مردم به شهادت رسید تصریح کرد: مردم نیازمندحفظ فضای آرام در جامعه هستند بنابراین برخورد قانونی با برهم زنندگان امنیت و آسایش شهروندان، یک مطالبه عمومی است.
    آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه پلیس باید مقتدرانه با اخلال‌گران امنیت و آرامش جامعه برخورد کند تصریح کرد: آحاد جامعه بدون شک قدردان زحمات شبانه‌روزی حافظان نظم و امنیت هستند.
    امام جمعه شهر رشت مبارزه فرهنگی با دشمنان را بسیاری ضروری و مهم برشمرد و افزود: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی افکار و عقاید مردم ما را مورد هدف قرار گرفته‌اند بنابراین امروز دفاع از آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای نظام یکی از واجبات اصلی است.
    نماینده ولی فقیه در استان گیلان با گرامیداشت مقام مجاهد عرصه نظم و امنیت اربعین حسینی، شهید ” حسن پاینده ” گفت: هر چند در دوران حاضر کشور درگیر جنگ نیست اما دفاع همچنان باقیست و این شهید بزرگوار در مسیر احیاء ارزش‌های اسلامی به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت نائل شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37962

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *