×

نماینده آستارا در مجلس تصریح کرد؛ بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت سیل در آستارا

  • کد نوشته: 92747
  • ۱۴۰۲-۰۶-۳۰
  • 129 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق بررسی ها، سیل در آستارا تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشته است. به گزارش گیل و دیلم ، غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی اولیه و صورت‌برداری‌های بنیاد مسکن از آسیب‌های وارد شده به واحد‌های تجاری و مسکونی […]

    نماینده آستارا در مجلس تصریح کرد؛ بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت سیل در آستارا
  • نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق بررسی ها، سیل در آستارا تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشته است.

    به گزارش گیل و دیلم ، غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی اولیه و صورت‌برداری‌های بنیاد مسکن از آسیب‌های وارد شده به واحد‌های تجاری و مسکونی آستارا نشان می‌دهد، سیل در این شهرستان بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشته است.

    وی با اشاره به نشست دیروز ستاد بحران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در آستارا افزود: صورتجلسه برآورد اولیه خسارت‌های سیل در آستارا برای اقدامات بعدی، به استانداری گیلان ارسال شده است.

    غلامرضا مرحبا از تلاش گروه‌های اعزامی جهادی، آتش‌نشانی و شهرداری برای پاکسازی و رفع گل و لای منازل خبر داد و گفت: مهم‌ترین مشکل در آستارا، قطع آب در برخی از مناطق و مشکلات مرکز تصفیه‌خانه بهارستان است.

    نماینده مردم آستارا درباره پُل مواصلاتی سیبلی گفت: پُل سیبلی پایه‌های سنگی و قدمتی ۷۰ ساله داشت.

    بارش باران در سحرگاه یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ در نقاط مختلف گیلان، موجب سیلابی‌شدن و طغیان رودخانه‌های استان شد که بارش‌ها در آستارا رکود بی سابقه‌ای را ثبت کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92747

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *