×

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس: ناترازی حوزه درمان در گیلان جبران شود

  • کد نوشته: 89883
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۶
  • 126 بازدید
  • ۰
  • نماینده آستانه اشرفیه در مجلس با انتقاد از ضعف زیرساخت‌های درمانی گیلان گفت: ناترازی حوزه درمان در استان‌های شمال کشور جبران شود. به گزارش گیل و دیلم ، ابراهیم نجفی عصر پنجشنبه در نشست با مدیرعامل تأمین اجتماعی اظهار کرد: تفاوت برخورداری زیرساخت‌های درمانی گیلان با استان‌های هم جوار در مقام مقایسه نمی گنجد. وی […]

    نماینده آستانه اشرفیه در مجلس: ناترازی حوزه درمان در گیلان جبران شود
  • نماینده آستانه اشرفیه در مجلس با انتقاد از ضعف زیرساخت‌های درمانی گیلان گفت: ناترازی حوزه درمان در استان‌های شمال کشور جبران شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، ابراهیم نجفی عصر پنجشنبه در نشست با مدیرعامل تأمین اجتماعی اظهار کرد: تفاوت برخورداری زیرساخت‌های درمانی گیلان با استان‌های هم جوار در مقام مقایسه نمی گنجد.

    وی با بیان اینکه گیلان با ضعف زیرساختی در حوزه درمان مواجه است، افزود: چالش‌های زیرساختی در حوزه در درمان باید رفع شود.

    نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلاف ۱۰۰ هزار نفری جمعیت بازنشستگان دو استان گیلان و مازندران بیان کرد: جمعیت افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی در گیلان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر و مازندران یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است، اما مازندران دارای ۵ بیمارستان ۸۶۰ تخت خوابی بوده و گیلان تنها ۲ بیمارستان ۲۶۰ تخت خوابی دارد.

    نجفی با بیان اینکه چالش عدم تجهیزات درمانی در گیلان جدی است، گفت: سرانه برخورداری از تجهیزات درمانی و زیرساخت‌های سلامت محور گیلان و مازندران قابل قیاس نیست و این ناترازی باید پوشش داده شود.

    وی با اشاره به سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به گیلان افزود: نگاه توسعه محور به تقویت تجهیزات درمانی گیلان باید مهم دستاورد این سفر باشد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89883

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *