×

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی: اختلافات بیش از حد شورای شهر و شهرداری مردم رشت را عاصی کرده است

  • کد نوشته: 61058
  • ۱۳۹۹-۰۶-۳۱
  • 184 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات شورا و شهرداری رشت گاهی در جلسات سازمان شهرداری های کشور باعث خجالت است افزود: دلیلی وجود ندارد که مردم رشت همیشه شاهد اختلافات بین شورا و شهرداری باشند این اختلافات نشان می‌دهد پای منافع شخصی در میان است. به گزارش گیل و دیلم […]

    نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی: اختلافات بیش از حد شورای شهر و شهرداری مردم رشت را عاصی کرده است
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات شورا و شهرداری رشت گاهی در جلسات سازمان شهرداری های کشور باعث خجالت است افزود: دلیلی وجود ندارد که مردم رشت همیشه شاهد اختلافات بین شورا و شهرداری باشند این اختلافات نشان می‌دهد پای منافع شخصی در میان است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ۸دی، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس ضمن ابراز نگرانی از سختی هایی که بابت وضعیت شورای شهر و شهرداری رشت مردم این شهر متحمل می شوند اظهار کرد: اختلافات بیش از حد و درون گروهی بین شورای شهر و شهرداری در دوره‌های اخیر باعث آسیب، دردسر و خستگی مردم شده است.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات شورا و شهرداری رشت گاهی در جلسات سازمان شهرداری های کشور باعث خجالت است افزود: دلیلی وجود ندارد که مردم رشت همیشه شاهد اختلافات بین شورا و شهرداری باشند این اختلافات نشان می‌دهد پای منافع شخصی در میان است.

    وی تصریح کرد: اعتقاد دارم هرجا اختلاف باشد، خدا نیست، همه ما باید به خاطر خدا و در راستای منافع مردم از منفعت خود دست بکشیم و در وهله اول منافع، آسایش و آرامش مردم را در نظر بگیریم و در این مسیر بیش از بقیه می بایست از خود گذشتگی داشته باشیم.

    شهردار آینده در وهله اول خدا و منافع مردم را در نظر داشته باشد

    عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر وحدت بین شورای شهر و شهرداری بیان کرد: امیدوارم هر شخص دیگری که می‌خواهد سکان‌دار شهرداری شود در وهله اول خدا و منافع مردم را در نظر بگیرد.

    احمدی با بیان اینکه مردم از اختلافات بیش از کاستی ها گله مند هستند افزود: اختلافات جزیی بین این دو نهاد اجرایی می بایست بین خودشان حل شود و به بیرون بروز نکند، مردم وقتی ببینند که شورا و شهرداری متحد با هم در جهت حل مشکلات و بهبود اوضاع با یکدیگر در تعامل هستند خیالشان راحت و باعث رضایت خاطرنشان می شود.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما هرکاری که برای این مردم انجام دهیم باز هم کم است، نباید با کم و کاستی در انجام کارهای مردم مثل پروانه ساخت و مجوز و…شرایطی را فراهم کنیم که این مشکلات را به پای نظام و انقلاب بگذارند.

    احمدی سنگری با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی در پست های مدیریتی بویژه شهرداری گفت: هرچقدر مسئولین استانی بومی تر باشند کارها بهتر انجام می شود، به ویژه اینکه شهردار هر شهر حتماً باید بومی باشد، شهردار باید کسی باشد که شهر و کوچه پس کوچه های شهر و… را به خوبی بشناسد.

    وی با بیان اینکه بومی بودن شهردار باعث تعامل، اعتماد و اطمینان بیشتر مردم میشود گفت: در تمام پست ها و مسئولیت ها باید از مدیران بومی استفاده کرد مگر در مواقعی خاص که یک فرد دارای شاخص‌های ویژه‌ای است و مانند وی در استان نداشته باشیم.

    وجود مسئولین غیر بومی نشان می دهد که خودمان، همدیگر را قبول نداریم

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در استان گیلان و بویژه شهر رشت دارای مدیران و مهندسین بسیار قوی، علمی، حرفه‌ای، متخصص و مجربی هستیم که میتوان از ظرفیت آنها در بخش های مختلف استفاده کرد اما متاسفانه ما خودمان همدیگر را قبول نداریم که شخصی را از استانی دیگر برای قبول مسئولیت به گیلان می آوریم.

    وی با تاکید بر اینکه می بایست با کمک نمایندگان مجلس در سطح ملی، اعضای شورای شهر در سطح محلی و شهرداری باید رشت را از بن بست نجات دهیم افزود: هیچ یک از ما عاری مشکل نیستیم، باید در صورت وجود مشکل یا یک اشتباه ابتدا تذکر و سپس دست همدیگر را بگیریم نه اینکه زیر پای هم را خالی کنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61058

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *