×

نماینده رشت : نباید تن دولت بلرزد که اگر با کشف حجاب مقابله کردیم، شاید فلان اتفاق بیفتد/ مردم دوست‌دار حجاب هستند

  • کد نوشته: 92653
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۷
  • 49 بازدید
  • ۰
  • محمدرضا احمدی نماینده رشت می‌گوید: مردم ایران خواهان رعایت حجاب و عفاف در جامعه هستند و اساسا دوست‌دار حجاب هستند، بنابراین دولت باید با تعداد معدود بی‌حجاب که به صورت تشکیلاتی و هدایت‌شده از طرف دشمنان قصد خراب کردن جو را دارند و می‌خواهند جامعه را ناامن کنند، سریع‌تر برخورد می‌کرد. به گزارش گیل و […]

    نماینده رشت : نباید تن دولت بلرزد که اگر با کشف حجاب مقابله کردیم، شاید فلان اتفاق بیفتد/ مردم دوست‌دار حجاب هستند
  • محمدرضا احمدی نماینده رشت می‌گوید: مردم ایران خواهان رعایت حجاب و عفاف در جامعه هستند و اساسا دوست‌دار حجاب هستند، بنابراین دولت باید با تعداد معدود بی‌حجاب که به صورت تشکیلاتی و هدایت‌شده از طرف دشمنان قصد خراب کردن جو را دارند و می‌خواهند جامعه را ناامن کنند، سریع‌تر برخورد می‌کرد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از رویداد۲۴ ، پس از گذشت هفته‌ها از ارائه لایحه عفاف و حجاب توسط دولت به مجلس و اصل هشتاد و پنجی شدن این لایحه و بررسی آن در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، همچنان بحث بر سر این موضوع داغ است. محمدرضا احمدی نماینده رشت در این باره با رویداد۲۴ گفت‌وگو کرده است که در ادامه می‌توانید بخش‌های مهم این مصاحبه را بخوانید:

    * اشتباه بزرگی که دولت و دولت‌مردان در خصوص کشف حجاب انجام دادند این بود که اقتدار کشور، نیرو‌های مسلح، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و مردم عزیز را زیر سوال بردند. مردم ایران خواهان رعایت حجاب و عفاف در جامعه هستند و اساسا دوست‌دار حجاب هستند، بنابراین دولت باید با تعداد معدود بی‌حجاب که به صورت تشکیلاتی و هدایت‌شده از طرف دشمنان قصد خراب کردن جو را دارند و می‌خواهند جامعه را ناامن کنند، سریع‌تر برخورد می‌کرد.

    * نباید تن دولت بلرزد که اگر فلان کار را در خصوص مقابله با کشف حجاب بکنم، شاید فلان اتفاق بیفتد.

    * متاسفانه الان دولت در موضوع برقراری حجاب، قانون را اجرا نمی‌کند. دولت انتخاب شد که قانون اساسی اجرا شود. ما در این زمینه قانون داریم و می‌بایست همان قانون اجرا می‌شد.

    * در جلسه‌ای که با قوه قضاییه داشتیم، آقای اژه‌ای اعلام کردند که من به قوه مجریه گفته‌ام که نیاز به قانون در این زمینه نداریم، زیرا قانون وجود دارد.

    * اینکه برخی در موضوع عفاف و حجاب، توپ را در زمین یکدیگر می‌اندازند، جز ناامیدی در دل مردم دلسوز، انقلابی، وفادار، شهیدپرور و همیشه در صحنه، کار دیگری انجام نمی‌دهند.

    * اکنون کمیسیون تخصصی مجلس، لایحه عفاف و حجاب را تکمیل کرده و به زودی دولت باید آن را اجرا کند. این لایحه با ۱۵ ماده به مجلس ارجاع شد و الان تبدیل به ۷۰ ماده شده و به نوعی همکاران ما، روی به چکش‌کاری و شخم‌زدن لایحه آوردند.

    * اینکه مجلس روی به تغییرات اساسی در لایحه عفاف و حجاب آورد به خاطر ناقص بودن آن بود، زیرا اساساً چیزی که به مجلس داده بودند لایحه نبود، بلکه یک چیز ضعیف بود اما مجلس آن را تکمیل کرد. به نظر من الان لایحه خوبی در خصوص عفاف و حجاب وضع شده است و نمایندگان هم کار درستی صورت دادند که این موضوع مهم را اصل هشتاد و پنجی کردند که به این واسطه، یک کار قوی تحویل شود.

    * در روز‌های آینده منتظریم لایحه به صحن مجلس بیاید و مدت زمان اجرای آزمایشی آن به رای گذاشته شود تا پس از تصویب شورای نگهبان و ابلاغ به دولت، شاهد اجرای آن در جامعه باشیم.

    * لایحه عفاف و حجاب در کشور تقابل ایجاد نخواهد کرد، زیرا کشور قانون دارد. نمی‌شود که عده‌ای بگویند چراغ قرمز را می‌خواهند رد کنند و آن را قبول ندارند. هر کسی در این نظام زندگی می‌کند مجبور و ملزم است قانون را رعایت کند. موضوع احترام و تمکین به قانون در دیگر کشور‌ها هم وجود دارد.

    * کشور دارای قوانینی است. ما قانون برای عبور از چراغ قرمز، جلوگیری و مقابله با قتل، غارت، دزدی و سرقت داریم و حال هم، قانون برای عفاف و حجاب داریم. قانون برای همه مردم چه فقیر و چه غنی، یکی است و هم در برابر آن مساوی هستند و باید به آن عمل کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92653

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *