×

نماینده مردم رشت: وزیر ورزش پاسخگوی اعمال تبعیض میان تیم‌های فوتبال تهران و شهرستان باشد

  • کد نوشته: 27862
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۱
  • 92 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از تغییرات مدیریتی پیاپی در تیم سپیدرود، تصریح کرد: سلطانی‌فر باید پاسخگو باشد که چرا ه سرخابی‌های پایتخت کمک کرده ولی به تیم ریشه‌دار سپیدرود کمک نمی‌شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمدصادق حسنی جویباری درباره وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت،گفت: بی‌ثباتی مدیریتی و تغییر پی […]

    نماینده مردم رشت: وزیر ورزش پاسخگوی اعمال تبعیض میان تیم‌های فوتبال تهران و شهرستان باشد
  • نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از تغییرات مدیریتی پیاپی در تیم سپیدرود، تصریح کرد: سلطانی‌فر باید پاسخگو باشد که چرا ه سرخابی‌های پایتخت کمک کرده ولی به تیم ریشه‌دار سپیدرود کمک نمی‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمدصادق حسنی جویباری درباره وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت،گفت: بی‌ثباتی مدیریتی و تغییر پی در پی مدیران در این تیم با اصالت، روند حرفه‌ای تیم سپیدرود رشت را با مشکل روبرو می‌کند.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم سپیدرود با تلاش فراوان به لیگ برتر راه پیداکرده است، بنابراین نباید اجازه داد با تغییرات پی در پی مدیریتی، این تیم باریشه وارد حاشیه و مشکلات شود، تصریح کرد: اگر به طور واقع بینانه به دنبال توسعه ورزش در کشور هستیم نباید اجازه دهیم سیاسیون وارد گود ورزش شوند زیرا ورزش جای ابراز وجود برای سیاسیون در راستای مطرح شدن است.

    وی ادامه داد: هفته جاری سلطانی‌فر باید در کمیسیون فرهنگی مجلس پاسخگو باشد که چرا به تیم ریشه‌دار سپیدرود کمک نمی‌شود و بنده از ایشان سوال دارم چرا به سرخابی‌ها پایتخت کمک کرده اما کمکی به تیم سپیدرود نکرده است.

    جویباری افزود: نقدهایی که بنده به تغییرات مدیریتی تیم سپیدرود دارم، نگاه تخریب گرایانه نیست؛ بلکه دلم برای تیمی که با سختی فراوان جواز لیگ بدتری شدن را بدست آورده، می‌سوزد و بنده اعتقاد دارم باید ساختارمدیریتی در تیم سپیدرود رشت به ثبات برسد و همه تلاش کنیم این تیم با اصالت روی آرامش را ببیند.

    عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه ورود نیروها و مدیران سیاسی به ورزش ضربه وارد می‌کند، یادآورشد: سیپدرود تیم با اصالت گیلان در طی۴ ماه به سه مدیر عامل واگذار شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27862

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *