×

نماینده رودبار در مجلس: شایعه انتقال جایگاه زباله به جنوب گیلان شیطنت رسانه‌ای است

  • کد نوشته: 76005
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۳
  • 63 بازدید
  • ۰
  • نماینده رودبار در مجلس با اشاره به زمزمه های انتقال جایگاه دفن زباله سراوان به جنوب استان گیلان، گفت: این موضوع شایعه بوده و شیطنت رسانه ای است. به گزارش گیل و دیلم، مهرداد گودرزوند چگینی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به زمزمه‌های انتقال جایگاه […]

    نماینده رودبار در مجلس: شایعه انتقال جایگاه زباله به جنوب گیلان شیطنت رسانه‌ای است
  • نماینده رودبار در مجلس با اشاره به زمزمه های انتقال جایگاه دفن زباله سراوان به جنوب استان گیلان، گفت: این موضوع شایعه بوده و شیطنت رسانه ای است.

    به گزارش گیل و دیلم، مهرداد گودرزوند چگینی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به زمزمه‌های انتقال جایگاه زباله سراوان به جنوب گیلان، اظهار کرد: این موضوع اصلاً مطرح نیست و یک نوع شیطنت رسانه‌ای بوده است.

    وی با اشاره به رویکردهای فقرزدایی دولت سیزدهم، افزود: دولت برای ریشه کن کردن فقر برنامه دارد و در این مسیر گام‌های خوبی برداشته شده است.

    نماینده رودبار در مجلس با اشاره به مشکلات زیرساختی این شهرستان، بیان کرد: زیرساخت‌های رودبار با چالش جدی مواجه است و برای ترمیم زیرساخت‌ها نیازمند نگاه ویژه ملی و استانی هستیم.

    گودرزوند چگینی با اشاره به اینکه رودبار در بخش راه، آب شرب و صنعت مشکات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: با تعامل، همدلی و هم افزایی می‌بایست در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان قدم برداشت.

    وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کشور و استان، اضافه کرد: با تلاش‌هایی که در استان شده گیلان در مسیر تحول قرار دارد و این رویکرد باید استمرار داشته باشد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76005

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *