×

نماینده رودسر و املش در مجلس خبر داد: تامین اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی برای پروژه تصفیه خانه فاضلاب رودسر

  • کد نوشته: 83917
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۱
  • 88 بازدید
  • ۰
  • نماینده رودسر و املش در مجلس، از اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب رودسر به دنبال تامین اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از محل تهاتر نفت خبر داد و اضافه کرد: تصفیه خانه طول لات نیز در انتظار جذب اعتبارات وزارت نیرو و سازمان آب و فاضلاب کشور است. به گزارش گیل و دیلم، حجت الاسلام والمسلمین محمد […]

    نماینده رودسر و املش در مجلس خبر داد: تامین اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی برای پروژه تصفیه خانه فاضلاب رودسر
  • نماینده رودسر و املش در مجلس، از اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب رودسر به دنبال تامین اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از محل تهاتر نفت خبر داد و اضافه کرد: تصفیه خانه طول لات نیز در انتظار جذب اعتبارات وزارت نیرو و سازمان آب و فاضلاب کشور است.

    به گزارش گیل و دیلم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری در گفت وگویی، یکی از دغدغه های مجلس یازدهم را قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی دانست و اظهار کرد: این طرح در صحن علنی مجلس مطرح و کلیات آن با رای بالا تصویب شد.

    وی با اشاره به ارسال طرح مذکور به کمیسیون اجتماعی مجلس طی دو هفته اخیر، افزود: دوفوریت طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی را امضا کردیم و به زودی جهت رای گیری وارد صحن می شود.

    نماینده شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین اهداف و منافع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی را امنیت شغلی دانست و تصریح کرد: امنیت شغلی فرایند مدیریتی را ارتقا می بخشد.

    حجت الاسلام صفری در ادامه به پروژه های بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: نیازمند همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان جهت تزریق اعتبار برای دو پروژه مهم درمانگاه بزرگ چابکسر و مرکز اورژانس ۱۱۵ رحیم آباد هستیم. همچنین طرح توسعه بیمارستان املش و احداث بخش اورژانس در دستور کار است.

    وی با اشاره به پیشرفت بیش از ۸۵ درصدی سد پلرود، خاطرنشان کرد: به دنبال تغییر پیمانکار و تزریق اعتبارات جدید، عملیات اجرایی پروژه با سرعت پیش می رود و انتظار داریم به زودی شاهد آبگیری سد باشیم.

    نماینده رودسر و املش در مجلس همچنین از اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب رودسر به دنبال تامین اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از محل تهاتر نفت خبر داد و اضافه کرد: تصفیه خانه طول لات نیز در انتظار جذب اعتبارات وزارت نیرو و سازمان آب و فاضلاب کشور است.

    وی از پرداخت دو مرحله اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای تصفیه خانه طول لات با کارفرمایی آب منطقه ای استان خبر داد و متذکر شد: مقرر شد این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=83917

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *