×

نماینده لنگرود در مجلس: افزایش کسب و کار در جامعه یکی از اولویت های مجلس است

  • کد نوشته: 78387
  • ۱۴۰۱-۰۳-۱۰
  • 70 بازدید
  • ۰
  • نماینده لنگرود در مجلس، با بیان اینکه یکی از اولویت های مجلس افزایش کسب و کار در جامعه است، گفت: یکی از اقدامات مهم دولت چگونگی به کارگیری جوانان بیکار و جویای کار است. به گزارش گیل و دیلم ، پرویز محمدنژاد در گفت و گویی، هدف از بازدید نمایندگان از ادارات و سازمان ها […]

    نماینده لنگرود در مجلس: افزایش کسب و کار در جامعه یکی از اولویت های مجلس است
  • نماینده لنگرود در مجلس، با بیان اینکه یکی از اولویت های مجلس افزایش کسب و کار در جامعه است، گفت: یکی از اقدامات مهم دولت چگونگی به کارگیری جوانان بیکار و جویای کار است.

    به گزارش گیل و دیلم ، پرویز محمدنژاد در گفت و گویی، هدف از بازدید نمایندگان از ادارات و سازمان ها را علاوه بر رویکرد نظارتی، بالا بردن انگیزه کارکنان دانست و اظهار کرد: خوشبختانه شاهد عملکرد خوبی در ادارات شهرستان لنگرود به ویژه دستگاه های حمایتی همچون بهزیستی هستیم.

    وی یکی از نیازهای اساسی کشور را ایجاد امید و انگیزه برای مردم به ویژه خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد دانست و افزود: قطعا عملکرد خوب و کیفی ادارات به تزریق امید در جامعه کمک می کند.

    نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت طرح تبدیل وضعیت کارکنان دولت، خاطرنشان کرد: مجلس بر توزیع متوازن عدالت در جامعه تاکید دارد که کارمندان و کارگران از جمله آن هستند.

    محمدنژاد، با اشاره به تصویب طرح تبدیل وضعیت ایثارگران و ابلاغ به دولت، عنوان کرد: در حال حاضر ۷۵۰ هزار نفر نیازمند تعیین تکلیف هستند و امیدواریم با همکاری دولت و مجلس این ساماندهی صورت گیرد.

    وی با بیان اینکه یکی از اولویت های مجلس افزایش کسب و کار در جامعه است، گفت: یکی از اقدامات مهم دولت چگونگی به کارگیری جوانان بیکار و جویای کار است و لذا سازمان بهزیستی عملکرد خوبی در حوزه اشتغال داشته و سالانه اعتبارات مناسبی را برای جامعه هدف خودش که تخصیص می دهد.

    نماینده لنگرود در مجلس، جامعه هدف بهزیستی را مولد دانست و خاطرنشان کرد: امسال بالغ بر چهار میلیارد تومان جهت ایجاد کسب و کار به بهزیستی شهرستان لنگرود تخصیص یافته و هر مددجو می تواند تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند که اثر مثبتی در تولید و اشتغال دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=78387

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *