×

نماینده لنگرود: نکات ایمنی در مراکز درمانی رعایت نمی‌شود

  • کد نوشته: 94370
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۴
  • 73 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمپ ترک اعتیاد در لنگرود بسیار ساده و آسان دچار حریق شد، گفت: این حوادث به دنبال عدم رعایت آیین‌نامه تاسیس این درمانگاه‌ها و شرایط خاصی که برای آنها پیش‌بینی شده است در جامعه تکرار می‌شود. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا، […]

    نماینده لنگرود: نکات ایمنی در مراکز درمانی رعایت نمی‌شود
  • نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمپ ترک اعتیاد در لنگرود بسیار ساده و آسان دچار حریق شد، گفت: این حوادث به دنبال عدم رعایت آیین‌نامه تاسیس این درمانگاه‌ها و شرایط خاصی که برای آنها پیش‌بینی شده است در جامعه تکرار می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا، پرویز محمدنژاد در اخطاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز در لنگرود عزای عمومی اعلام شده است چرا که یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد دچار آتش سوزی شد و ۳۲ نفر از جوانان بی‌گناه که به هر طریقی در دام اعتیاد گرفتار شده بودند و برای زندگی بهتر به اینجا مراجعه کرده بودند فوت کردند. ۱۷ نفر نیز دچار حادثه سوختگی شدند.

    وی در ادامه با بیان اینکه در آیین نامه تاسیس درمانگاه‌ها و این مراکز، شرایط خاصی برای این ساختمان‌ها تعریف شده است، اظهار کرد: رعایت نکات ایمنی و امکانات پزشکی از الزامات و پروتکل‌هایی است که باید رعایت شود. متاسفانه خیلی از این ضوابط رعایت نشده و حفاظتی بر این اماکن وجود ندارد.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیار ساده و آسان این مرکز کمپ ترک اعتیاد دچار حریق شد و ۳۲ نفر از جوانان بی‌گناه از بین ما رفتند و خانواده این عزیزان از اقشار بسیار ضعیف جامعه هستند. دوستان و بازرسان از تهران و استان آمدند و وزیر کشور نیز حضور پیدا کرد اما دورنمای تصمیم‌گیری‌ها چندان امیدوارکننده نیست و لازم است اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع این حوادث صورت گیرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94370

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *