×

نماینده مردم آستارا در مجلس: پیشرفت‌های آستارا نشان پایان مشکلات نیست | هنوز کابل‌های فشار قوی از مرکز شهر عبور می‌کنند

  • کد نوشته: 82636
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۵
  • 205 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام پروژه‌های اخیر در آستارا گفت: پیشرفت‌ها نشان از پایان مشکلات این شهر ندارد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از مهر، غلامرضا مرحبا در مراسم افتتاح حرم و رونمایی از ضریح امامزادگان سید ابراهیم (ع) و سید قاسم (ع) آستارا گفت: سفر استاندار […]

    نماینده مردم آستارا در مجلس: پیشرفت‌های آستارا نشان پایان مشکلات نیست | هنوز کابل‌های فشار قوی از مرکز شهر عبور می‌کنند
  • نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام پروژه‌های اخیر در آستارا گفت: پیشرفت‌ها نشان از پایان مشکلات این شهر ندارد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از مهر، غلامرضا مرحبا در مراسم افتتاح حرم و رونمایی از ضریح امامزادگان سید ابراهیم (ع) و سید قاسم (ع) آستارا گفت: سفر استاندار گیلان به این شهرستان تجلی یک دولت انقلابی بود.

    مرحبا افزود: امروز شاهد هستیم که پروژه راه‌آهن آستارا که به فراموشی سپرده شده بود به عنوان مهمترین بخش کریدور شمال-جنوب در حال احداث است و پس از ۱۳ سال شاهد لای‌روبی بندر آستارا هستیم، در حوزه راهداری نیز اقدامات خوبی در حال انجام است و برای بسیاری از پروژه‌ها و اقداماتی که به دلیل ناهماهنگی معطل مانده بودند، دستور پیگیری و رسیدگی صادر شده اما همه این پیشرفت‌ها به معنی این نیست که مشکلی نداریم.

    نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی به مشکلات این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: بیمارستان شهید بهشتی آستارا با کمبود متخصص و پزشک عمومی در بخش اورژانس مواجه است و از نظر تجهیزات و امکانات کمبود دارد.

    وی ادامه داد: در حوزه برق نیز شاهد تعویض سیم‌های مسی با کابل‌های خودنگهدار هستیم اما هنوز کابل‌های فشار قوی از مرکز شهر عبور می‌کنند و در این شرایط برخی نقاط روستایی هنوز برق ندارند.

    مرحبا ضمن تقدیر از خیرینی که به اجرای پروژه بازسازی و نوسازی امامزادگان سید ابراهیم (ع) و سید قاسم (ع) کمک کرده بودند اظهار کرد: اگر آستارا پیشانی ایران است، این امامزادگان پیشانی آستارا هستند و همواره در طول تاریخ در مرکز همه اتفاق‌های فرهنگی، ملی و مذهبی در این شهرستان بوده‌اند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82636

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *