×

نماینده مردم رشت در مجلس: امیدواریم سفر رییس جمهور منشا تحولات اقتصادی در گیلان باشد

  • کد نوشته: 14282
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۰
  • 205 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، سفر رییس جمهور به استان گیلان برای افتتاح بندر کاسپین و چند واحد تولیدی را در راستای شعار سال ۹۶ مبنی بر «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» عنوان کرد و گفت: امیدواریم سفر رییس جمهور منشا تحولات اقتصادی در […]

    نماینده مردم رشت در مجلس: امیدواریم سفر رییس جمهور منشا تحولات اقتصادی در گیلان باشد
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، سفر رییس جمهور به استان گیلان برای افتتاح بندر کاسپین و چند واحد تولیدی را در راستای شعار سال ۹۶ مبنی بر «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» عنوان کرد و گفت: امیدواریم سفر رییس جمهور منشا تحولات اقتصادی در گیلان باشد.

    آقای روحانی در این سفر ۱۷ پروژه استانی با سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومان را افتتاح می‌کند که موجب اشتغال‌زایی برای ۳۶۰۰ نفر خواهد شد؛ لذا این امر در روزهای آغازین سال تولید و اشتغال با شعار سال که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است همخوانی کامل دارد.

    در این سفر آقای روحانی بندر کاسپین را که بزرگترین بندر دریای خرز است افتتاح می‌کند. ما پیش از این ضعفی در این زمینه داشتیم که با افتتاح این بندر این ضعف برطرف می‌شود و موقعیت ما در منطقه تقویت خواهد شد.

    همچنین قرار است چند کارخانه بزرگ با سرمایه گزاری بخش خصوصی ایجاد شده در این سفر افتتاح شود که امیدواریم منشا خیر و برکت برای استان گیلان باشد و بتواند تحولات عظیمی را در منطقه اقتصادی گیلان ایجاد کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14282

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *