×

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی: جذب ۳ ردیف بودجه ملی توسط مراکز تحقیقاتی گیلان

  • کد نوشته: 14703
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۰
  • 56 بازدید
  • ۰
  • جبار کوچکی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه گیلان را به عنوان استان کشاورزی می‌شناسند اظهار کرد: انتظار داریم کشاورزی در استان سرآمد باشد اما در تولید بیشتر محصولات عقب هستیم. وی به جذب سه ردیف بودجه ملی برای مراکز تحقیقات کشاورزی گیلان در سال ۹۶ […]

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:  جذب ۳ ردیف بودجه ملی توسط مراکز تحقیقاتی گیلان
  • جبار کوچکی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه گیلان را به عنوان استان کشاورزی می‌شناسند اظهار کرد: انتظار داریم کشاورزی در استان سرآمد باشد اما در تولید بیشتر محصولات عقب هستیم.

    وی به جذب سه ردیف بودجه ملی برای مراکز تحقیقات کشاورزی گیلان در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: مراکر تحقیقات برنج کشور، تاسماهیان و ایری  دارای ردیف بودجه مستقل شدند ضمن اینکه دانشکده کشاورزی صومعه‌سرا دارای ردیف بودجه مستقل ملی است.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حفظ ردیف بودجه ملی برای مراکز تحقیقاتی گیلان مهم است، تصریح کرد: مرکز تحقیقات علم و فناوری بخش کشاورزی باید در استان ایجاد شود و در این راستا تاسیس شهرک تحقیقاتی در گیلان حائز اهمیت است.

    کوچکی‌نژاد از ثبت‌نام ۱۰ هزار نفر مهندس در سازمان نظام مهندسی کشاورزی گیلان خبر داد و بیان کرد: می‌توانیم قطب تحقیقات کشاورزی در کشور باشیم و در این راستا ۱۰۰ هیأت علمی در بخش کشاورزی گیلان وجود دارد اما از امکانات لازم برخوردار نیست.

    وی به وجود ساختار طولانی در بخش جنگل و مرتع اشاره کرد و گفت: با اقدام‌های انجام شده در حال نابود کردن بخش خصوصی هستیم و نیاز است برای صدور مجوزها پنجره واحد ایجاد شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14703

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *