×

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس؛ تمام تلاشمان اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است

  • کد نوشته: 19271
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۰
  • 71 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: تمام سعی و تلاشمان اجرایی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر سید کاظم دلخوش در «همایش حیات تامین اجتماعی،حیات جامعه»که در تالار فرشتگان صومعه‌سرا برگزار شد،با بیان اینکه باید پیگیر همسان‌سازی و نظام پرداخت هماهنگ حقوق بازنشستگان باشیم،اظهار کرد:با توجه به […]

    نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس؛  تمام تلاشمان اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: تمام سعی و تلاشمان اجرایی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر سید کاظم دلخوش در «همایش حیات تامین اجتماعی،حیات جامعه»که در تالار فرشتگان صومعه‌سرا برگزار شد،با بیان اینکه باید پیگیر همسان‌سازی و نظام پرداخت هماهنگ حقوق بازنشستگان باشیم،اظهار کرد:با توجه به برآورد دولت ۶۷هزار میلیارد برای همسان‌سازی نیاز است.

    وی با بیان اینکه امسال بنا بود حقوق‌های زیر دو میلیون و دو میلیون تومان شامل این قانون شود،افزود:در همسازی تمام تلاشمان اینست که تا ۱۰درصد بالاترین حقوق بازنشستگان باید همسان و برابر شود.

    دلخوش بر ضرورت توجه به بازنشستگان تاکید کرد و گفت: بازنشستگان بیشتر از شاغلان به توجه نیاز دارند.

    وی با بیان اینکه تمام تلاشمان اجرایی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است،تصریح کرد: اگر در انجام مراحل همسان سازی در دستگاه‌های اجرایی تخطی صورت گیرد به طور جد مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

    دلخوش با اشاره بر اینکه در همسان‌سازی ۵ساله دولت باید سالانه قانون را اجرا کند،ادامه داد:شما به عنوان مصرف‌کننده قانون در صورت مشاهده تخطی از قانون می‌توانید به اصل ۹۰مجلس شکایت کنید.

    در ادامه مهندس علی فتح‌اللهی فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف موفقیت را در پی خواهد داشت،اظهار کرد:حضور همواره مردم در صحنه رمز موفقیت ایران اسلامی در برابر دشمنان است.

    وی با بیان اینکه حضور گسترده و مشارکت مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی بود،خاطرنشان کرد:وحدت و مقاومت در برابر دشمنان عامل پیروزی و موفقیت کشور ما بوده است.

    فتح‌اللهی به نقش تامین اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: تامین اجتماعی به معنای آرامش خاطر است.تمام تلاش این سازمان باید فراهم کردن امنیت و آرامش اجتماعی باشد و برای رسیدن به این مهم مردم،دستگاه‌های دولتی و کارفرمایان نقش‌آفرینی می‌کنند.

    وی با بیان اینکه باید شرایط برای کارفرمایان و بیمه‌شوندگان به صورت مطلوب فراهم شود،تصریح کرد:تامین اجتماعی دارای نقش مهم و پررنگی در زندگی مردم است.

    فرماندار صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه امیدست شرایط به گونه‌ای باشد که شاهد توسعه همه جانبه کشور در حوزه‌های مختلف باشیم،اظهار کرد:این امر جز با همکاری و تعامل همه افراد جامعه محقق نمی‌شود./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19271

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *