×

نماینده مردم لنگرود در مجلس در دیدار با شهردار کومله: تحول و توسعه در شهر کومله مستلزم عزم و اراده همگانی است | با توجه به کمبود زمین شهرداری بر روی تراکم مانور دهد

  • کد نوشته: 69414
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۹
  • 58 بازدید
  • ۰
  • پرویز محمدنژاد، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس اظهار داشت: تحول و توسعه در شهر کومله مستلزم عزم و اراده همگانی است و برای دست یافتن به این مهم همه باید نگاه سازنده و تاثیرگذار داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، منوچهر مهدی‌پور، شهردار کومله در دیدار با پرویز محمدنژاد نماینده مردم […]

    نماینده مردم لنگرود در مجلس در دیدار با شهردار کومله:  تحول و توسعه در شهر کومله مستلزم عزم و اراده همگانی است | با توجه به کمبود زمین شهرداری بر روی تراکم مانور دهد
  • پرویز محمدنژاد، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس اظهار داشت: تحول و توسعه در شهر کومله مستلزم عزم و اراده همگانی است و برای دست یافتن به این مهم همه باید نگاه سازنده و تاثیرگذار داشته باشند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، منوچهر مهدی‌پور، شهردار کومله در دیدار با پرویز محمدنژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در محل ساختمان شهرداری، مسائل و مشکلات شهر کومله را بررسی و راهکارهای لازم برای خروج از وضعیت موجود و حرکت به سمت ایده‌آل و مطلوب را ارائه کرد.

    شهردار کومله در این دیدار با برشمردن برخی از مسائل و مشکلات کنونی شهر کومله از نماینده مجلس خواست از همه توان و ظرفیت برای حل مشکلات بهره گیری کند.

    شهردار کومله، نگرانی در حوزه پسماند و زباله را نیز جدی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر زباله شهر کومله به کارخانه کود آلی منتقل می شود و هزینه بسیار زیادی بر شهرداری مترتب است.
    به گفته مهدی پور، معتقدم با زباله سوز می توانیم بر مشکل فائق آییم و با رقمی کمتر از هزینه پرداختی بابت یکسال به کارخانه کود آلی می توانیم این طرح را در کومله اجرا کنیم، این طرح طبیعتا سازنده ترین و موثرترین راه برای مقابله با پسماند است.

    وی در خاتمه سخنان خود از محمدنژاد درخواست کرد تا در مسائلی همچون تامین ماشین آلات شهرداری، حمایت جهت تسریع در تامین مصالح و مواردی دیگر از مشکلات مردم و شهر کومله نیز اهتمام لازم را به عمل آورد.

    تحول و توسعه در شهر کومله مستلزم عزم و اراده همگانی است | شهرداری باید بر روی تراکم مانور دهد

    پرویز محمدنژاد، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات و تلاش‌های جهادی شهردار و پرسنل شهرداری، برای شهردار کومله در راستای ارائه خدمت به شهروندان کومله‌ای آرزوی توفیق و موفقیت کرد و بر تداوم کارهای ماندگار که بتواند رضایتمندی عمومی را به نحو شایسته‌ای بالا ببرد، تاکید کرد.

    محمدنژاد همچنین ادامه داد: تحول و توسعه در شهر کومله مستلزم عزم و اراده همگانی است و برای دست یافتن به این مهم همه باید نگاه سازنده و تاثیرگذار داشته باشند.

    وی از اساسی‌ترین مشکلات فعلی شهر کومله را موضوع مشکلات طرح جامع ذکر و اظهار کرد: معتقدم اگر مشکلات طرح جامع برطرف نشود مطمئناً هم منافع شهروندان لحاظ نمی‌شود و هم در زمینه درآمدی، شهرداری با چالش جدی مواجه خواهد شد و این بسیار نگران کننده است.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد: در شرایطی که به جد با کمبود زمین مواجه هستیم و هم اینکه قیمت زمین در شهر کومله بالا است، بنابراین شهرداری باید بر روی تراکم مانور دهد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=69414

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *