×

نکونام محبی را می خواهد اما مدیران نمی شنوند!

  • کد نوشته: 90426
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۳
  • 103 بازدید
  • ۰
  • سرمربی جدید استقلال خواستار قطعی شدن قرارداد محبی است.  به گزارش گیل و دیلم ،  در روزهای اخیر باشگاه استقلال در صدر حواشی نقل و انتقالات پیش فصل لیگ بیست و چهارم قرار دارد اما به جز مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان تاکنون خروجی رسمی و قطعی برای تیم نداشته است. یکی از بازیکنانی که […]

    نکونام محبی را می خواهد اما مدیران نمی شنوند!
  • سرمربی جدید استقلال خواستار قطعی شدن قرارداد محبی است.

     به گزارش گیل و دیلم ،  در روزهای اخیر باشگاه استقلال در صدر حواشی نقل و انتقالات پیش فصل لیگ بیست و چهارم قرار دارد اما به جز مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان تاکنون خروجی رسمی و قطعی برای تیم نداشته است.

    یکی از بازیکنانی که استقلالی ها نگران جدایی او هستند محمد محبی است؛ بازیکنی که از سانتاکلارا به صورت قرضی آمد و حالا جواد نکونام سرمربی تیم هم می خواهد او به صورت قطعی به جمع آبی پوشان اضافه شود.


    او در آخرین اظهارنظرش در فضای مجازی اعلام کرده که می خواهد در استقلال بماند اما باشگاه هیچ اقدامی در این راستا نکرده و در صورت ادامه شرایط او مجبور است یکی از تیم هایی که به او پیشنهاد داده اند را انتخاب کند. 

    نکته جالب توجه اینکه جواد نکونام سرمربی استقلال نیز خواهان قطعی شدن قرارداد محبی است و در روزهای اخیر بارها این موضوع را به مسئولان باشگاه اعلام کرده اما حجت کریمی بعد از ماجرای بنرهای سفارشی و تمرین جنجالی فعلا سرگرم راضی کردن بیرانوند است و بیش از آن که به خواسته های سرمربی گوش بدهد، راه خود را در پیش گرفته است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90426

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *