×

نگاهی به زندگی خصوصی ستاره بارسلونا مسی؛ نابغه کاملاً معمولی با یک عشق ۲۳ ساله

  • کد نوشته: 39296
  • ۱۳۹۷-۰۹-۰۷
  • 144 بازدید
  • ۰
  • بارسلونا می‌خواهد لیونل مسی را تا ۳۶ سالگی در باشگاه خود نگه دارد و در این راه رضایت این فوق‌ستاره از زندگی بیرون از زمین خود نیز به اندازه شادی او از بازی داخل زمین، اهمیت دارد. به گزارش گیل و دیلم، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو نوشته مسی ۳۱ ساله بندی در قرارداد خود دارد که […]

    نگاهی به زندگی خصوصی ستاره بارسلونا  مسی؛ نابغه کاملاً معمولی با یک عشق ۲۳ ساله
  • بارسلونا می‌خواهد لیونل مسی را تا ۳۶ سالگی در باشگاه خود نگه دارد و در این راه رضایت این فوق‌ستاره از زندگی بیرون از زمین خود نیز به اندازه شادی او از بازی داخل زمین، اهمیت دارد.

    به گزارش گیل و دیلم، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو نوشته مسی ۳۱ ساله بندی در قرارداد خود دارد که به او اجازه می‌دهد سال ۲۰۲۰ به صورت آزاد از بارسلونا جدا شود به این شرط که به باشگاه بزرگ اروپایی دیگری نرود.
    چین، ژاپن و قطر همگی برای به دست آوردن این ستاره در آن زمان در صف هستند و بارسلونا نگران است که او هم مثل ژاوی و اینیستا تیم‌هایی از قطر یا ژاپن را انتخاب کند و برود.
    مثال‌های دیگر شامل اسکوئل لاوتزی می‌شود که به تیمی از چین رفت یا زلاتان ایبراهیموویچ که ترجیح داد به آمریکا برود. مسی قرار است سال ۲۰۲۰ یک شهربازی را در چین افتتاح کند و شاید این عاملی مؤثر در انتقال او به این کشور باشد و البته آمریکا هم می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای خانواده او باشد.

    راز ماندن در بارسلونا

    قطعاً مسی پیشنهاد‌های وسوسه‌کننده زیادی خواهد داشت، اما بارسا چگونه می‌تواند مطمئن شود فوق‌ستاره خود را دو سال بعد از دست نمی‌دهد؟ جواب این سؤال به رضایتی که او از زندگی خود در کاتالونیا دارد، مربوط می‌شود، جایی که از ۱۳ سالگی محل زندگی او شده است.
    مسی دیگر نوجوان خجالتی و دست و پاچلفتی‌ای نیست که در تیم آکادمی بارسلونا حضور پیدا کرد. او دیگر مثل روز‌های اوایل بیست سالگی اش نیست که توسط جرارد پیکه سوژه خنده رختکن تیم می‌شد. پیکه، باتری موبایل مسی که تازه شارژ شده بود را عوض می‌کرد و بعد با دیگران او را تماشا می‌کردند که سرگردان دنبال شارژر می‌گشت و متعجب به بقیه می‌گفت که همین صبح گوشی خود را شارژ کرده، اما نمی‌داند چرا دوباره بدون شارژ است.

    آقای رئیس

    حالا لئو «رئیس» است، رهبر بارسلونا، اما او همچنان زندگی شخصی خود را کاملاً از دید‌ها پنهان می‌کند، زندگی‌ای که به قول جرارد پیکه «به شکل مسخره‌ای، عادی است». او ترجیح می‌هد اوقات فراغت خود را در خانه با سه پسرش تیاگو، متئو و چیرو و همسرش آنتونیا در منطقه بلامار که جزو مناطق ساحلی بارسلونا به شمار می‌رود، بگذراند. آنجاست که مسی می‌تواند زندگی نرمالی داشته باشد. او حتی اگر وقت داشته باشد دنبال بچه‌هایش می‌رود تا آن‌ها را از مدرسه به خانه بیاورد و در این راه گاهی لوئیس سوارس را نیز همراه خود دارد که در همان مجتمع مسکونی زندگی می‌کند و بچه‌هایش نیز تقریباً همسن و سال فرزندان مسی هستند.


    محله بلامار در ساحل مدیترانه‌ای بارسلونا از قدیم، محلی برای ورزشکاران برجسته این شهر بوده. نیمار، خاویر ماسچرانو و پاو گاسول (ستاره بسکتبال اسپانیا) همگی در اینجا زندگی کرده‌اند. کوتینیو هم سال گذشته که از لیورپول آمد در این منطقه خانه خرید. سوارس به شوخی می‌گوید: «مسی همسایه خوبی برای ماست، چون تیم امنیتی خوبی دارد که باعث می‌شود ما هم خیال‌مان راحت باشد.»
    لئو در خانه مجلل خود، از بازی با فرزندانش در زمین مصنوعی کوچکی که در باغ وجود دارد لذت می‌برد، همچنین می‌تواند کنار استخر استراحت کند یا از باربیکیوی بزرگی که دارد برای درست کردن کباب استفاده کند که البته این مورد آخری را با توجه به اینکه در دوران بازیگری است و برنامه غذایی دقیقی دارد نمی‌تواند زیاد استفاده کند.

    مرد خانواده

    مسی همیشه ارتباط خود با زادگاهش آرژانتین را هم حفظ کرده است، جایی که برادرانش رودریگو و ماتیاس، خواهر کوچکش ماریاسول و والدینش چلیا و خورخه در شهر روساریو زندگی می‌کنند و بیشتر وقت خود را نیز در همین جا می‌گذرانند مخصوصاً مادر و خواهرش. مسی نیز به همین دلیل ترجیح می‌دهد در آرژانتین هم فقط در شهر روساریو باشد. او هر سال به بوینوس‌آیرس می‌رود و سپس از آنجا حدود ۳۰۰ کیلومتر با ماشین می‌رود تا به روساریو برسد و البته خانواده‌اش هم در این سال‌های اخیر بیشتر از قبل به دیدن او در بارسلونا می‌روند.


    خوان سباستین ورون کاپیتان سابق آرژانتین زمانی گفته بود در جام جهانی ۲۰۱۰ در زمان‌هایی که هتل محل اقامت آرژانتین پر می‌شد از خانواده‌ها و اقوام بازیکنان، مسی ترجیح می‌داد بیشتر وقت خود را تنها در اتاقش بگذراند، اما حالا او مرد خانواده شده و بیشتر دوست دارد دورهمی‌های فامیلی را ترتیب دهد و خانواده و اقوامش را در کنار خود داشته باشد.

    جای جذابی وجود ندارد

    هرچه ریشه‌های زندگی مسی در بارسلونا عمیق‌تر می‌شود باشگاه‌های بزرگ دیگر بیشتر به این واقعیت پی می‌برند که تلاش‌شان برای جذب این نابغه آرژانتینی بی‌ثمر خواهد بود. خلدون المبارک رئیس باشگاه منچسترسیتی همیشه با صراحت گفته مسی تنها بازیکنی است که حسرت در اختیار گرفتنش را داشته و چندین بار تلاش برای جذب این بازیکن، بی‌ثمر مانده است.
    رفتن به تیم‌های دیگر اروپا هیچ وقت برای مسی گزینه جذابی نبوده و او ترجیح می‌دهد اگر از بارسلونا جدا شود، به آرژانتین برود و آنجا بازی کند هرچند در حال حاضر اصلاً تمایلی به این کار، دست‌کم به این زودی‌ها ندارد.


    مسی اخیراً در برنامه‌ای رادیویی در کاتالونیا گفته نمی‌داند بعد از بازنشستگی از فوتبال چه خواهد کرد و ادامه داده‌: «زمانی که از بازی کردن دست بکشم، مطمئنم می‌دانم چطوری وقتم را پر کنم.» شاید او وقتش را بیشتر در محل تفریح مورد علاقه اش یعنی ساحل ایبیزا بگذراند. جایی که می‌تواند کشتی کروز اجاره کند و در جزایر بالئاری همراه خانواده اش بگردد و تفریح کند.

    یک عشق ۲۳ ساله

    مسی، اما هنوز لحظات زیادی را در پیش دارد که در کانون توجه رسانه‌ها و طرفداران فوتبال جهان قرار بگیرد، حتی در روز‌های تابستان که خبری از فوتبال نیست هم او و خانواده‌اش زیر نظر پاپاراتزی‌ها هستند. با این وجود او در بارسلونا احساس راحتی می‌کند و باشگاه از همین امتیاز برای پیش بردن مذاکرات برای تمدید قرارداد- که قرار است سال آینده انجام شود- استفاده خواهد کرد. قراردادی که او را تا ۳۶ سالگی بازیکن بارسلونا خواهد کرد و این یعنی ۲۳ سال حضور در کاتالونیا و فقط یک باشگاه برای فوق‌ستاره آرژانتینی.

    منبع: خبرورزشی

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39296

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *