×

هادی حق شناس استاندار گلستان شد

  • کد نوشته: 46800
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۲
  • 73 بازدید
  • ۰
  • با رای هیئت وزیران، هادی حق شناس به عنوان استاندار جدید استان گلستان انتخاب شد. پیش از این مناف هاشمی در جریان سیل گلستان برکنار شد و میرمحمد غراوی به عنوان سرپرست در راس این مجموعه حضور داشت. به گزارش گیل و دیلم ، بر این اساس با رای هیئت وزیران، هادی حق شناس به […]

    هادی حق شناس استاندار گلستان شد
  • با رای هیئت وزیران، هادی حق شناس به عنوان استاندار جدید استان گلستان انتخاب شد. پیش از این مناف هاشمی در جریان سیل گلستان برکنار شد و میرمحمد غراوی به عنوان سرپرست در راس این مجموعه حضور داشت.

    به گزارش گیل و دیلم ، بر این اساس با رای هیئت وزیران، هادی حق شناس به عنوان استاندار جدید استان گلستان انتخاب شد. پیش از این مناف هاشمی در جریان سیل گلستان برکنار شد و میرمحمد غراوی به عنوان سرپرست در راس این مجموعه حضور داشت.

    وی پیش از این معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور بود.

    هادی حق شناس ۵۲ ساله و اصالتا گیلانی و متولد روستای اسپند صومعه سرا است. او تخصیلات دانشگاهی خود را با مهندسی برق در مقطع کارشناسی آغاز کرد سپس کارشناسی ارشد را در رشته اقتصاد نظری ادامه داد و در نهایت دکتری اقتصاد را اخذ کرد.

    در سوابق اجرایی او مدیرکلی بنادر و دریانوردی مازندران، خوزستان، گیلان، عضویت در هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی بندرانزلی، نماینده بندر انزلی در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و عضو غیرموظف هیئت مدیره کشتی‌سازی خلیج فارس به مدت چهار سال، معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان‌های مازندران، گیلان و خوزستان و عضو هیات عامل و معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به چشم می خورد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46800

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *