×

هادی پور در اردوی تیم ملی تکواندو حضور یافت

  • کد نوشته: 61944
  • ۱۳۹۹-۰۷-۳۰
  • 79 بازدید
  • ۰
  • آرمین هادی پور تکواندوکار ملی پوش گیلانی در مرحله جدید اردوی تیم ملی حضور یافت. به گزارش گیل و دیلم ،رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود : مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو ایران از امروز با حضور ۶ ملی پوش در تهران آغاز می شود که هادی پور نیز […]

    هادی پور در اردوی تیم ملی تکواندو حضور یافت
  • آرمین هادی پور تکواندوکار ملی پوش گیلانی در مرحله جدید اردوی تیم ملی حضور یافت.

    به گزارش گیل و دیلم ،رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود : مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو ایران از امروز با حضور ۶ ملی پوش در تهران آغاز می شود که هادی پور نیز در این اردو حضور یافته است.

    محسن سترگی افزود: اردوی مردان ملی پوش تکواندو پس از انجام آزمایش کرونا و مشخص شدن جواب منفی تست ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مرکز جهانی تکواندو در تهران آغاز می شود.

    وی ادامه داد: در این اردو، آرمین هادی پور تکواندوکار ملی پوش استان گیلان که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده به همراه پنج ملی پوش دیگر تمرینات خود را زیرنظر کادرفنی تیم ملی تکواندو انجام می دهند.

    وی در خصوص آخرین وضعیت آسیب دیدگی هادی‌ پور گفت : این تکواندوکار که نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان است با قدرت به کار خود ادامه می دهد و آسیب دیدگی وی به گونه ای نیست که خللی در تمریناتش ایجاد کند.

    وی خاطرنشان کرد: هادی پور  این آسیب دیدگی را با کمک پزشکان پشت سر خواهد گذاشت تا با قدرت در رقابت های المپیک حضور یابد و امید است که این تکواندوکار ملی پوش گیلانی بتواند در مسابقات المپیک توکیو مدال کسب کند.

    سترگی تصریح کرد: این ملی پوش گیلانی که اوایل امسال موفق به کسب عنوان برترین ورزشکار دانشجویان جهان در بخش آقایان شد و افتخار دیگری را نصیب خود و ورزش ایران کرد، عنوان برترین ورزشکار دهه اخیر دانشجویان جهان را نیز به خود اختصاص داد.

    آرمین هادی پور متولد ۱۳۷۳ شهرستان رشت است و تاکنون مقام‌های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که از آن جمله می‌توان به کسب مدال برنز سومین مرحله مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ بلغارستان، مدال نقره تورنمنت صربستان، مدال نقره مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ ژاپن، مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ انگلیس، مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای مسابقات بین المللی اردن و مدال طلای المپیک آزمایشی ریو اشاره کرد.

     مدال نقره قهرمانی جهان، دو مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای نخستین در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده)، سه مدال طلا یونیورسیاد، مدال نقره جام جهانی،  مدال نقره گرند پری، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ آسیا از دیگر عناوین و مدال های این ورزشکار گیلانی است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61944

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *