×

هزار و ۱۶۷ کلاس گیلان، آماده اسکان نوروزی فرهنگیان

  • کد نوشته: 99609
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۲
  • 28 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: هزار و ۱۶۷ کلاس برای پذیرش مسافران فرهنگی در نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود.....
    هزار و ۱۶۷ کلاس گیلان، آماده اسکان نوروزی فرهنگیان
  • به گزارش گیل و دیلم ،محمدحسین رمضانی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در بازدید از مرکز رفاهی دهکده ساحلی فرهنگیان بندر انزلی از آمادگی ۳۴ پایگاه و ۱۵۴ مدرسه و ۱۳ مرکز رفاهی برای پذیرایی از مسافران نوروزی این استان خبر داد.

    او افزود: هزار و ۱۶۷ کلاس درس در ۴ درجه ویژه، «الف»، «ب» و «ج» و ۱۳ مرکز رفاهی با تجهیز ۷۲ اتاق، ۸۷ سوئیت و ۸ رستوران برای پذیرایی از فرهنگیان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ آماده شده است.

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان ارتقای سطح امکانات مراکز رفاهی استان تصریح کرد: در این راستا کابینت، تختخواب ها، سرویس بهداشتی مرکز رفاهی انزلی مرمت یا تعویض شده است.

    رمضانی با اشاره به اینکه پذیرش فرهنگیان به ۲ روش حضوری و رزرو اینترنتی انجام می‌شود، گفت: فرهنگیان می‌توانند با استفاده از سامانه متمرکز اسکان به نشانی: Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند و پذیرش حضوری فرهنگیان هم از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

    به گفته او، ۱۲ هزار و ۶۰۳ خانوار شامل ۴۴ هزار و ۳۳۷ نفر، نوروز پارسال از امکانات رفاهی آموزش و پرورش استان گیلان بهره‌مند شده بودند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99609

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *