×

هشدار نسبت به وضعیت قرمز رودسر؛ فرماندار: نگران حضور مسافران در تعطیلات پیش رو هستیم

  • کد نوشته: 57131
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۸
  • 227 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه وضعیت کرونا در این شهرستان همچنان قرمز است گفت: نگران حضور مسافران در تعطیلات پیش رو هستیم. به گزارش گیل و دیلم ،حسین اسماعیل پور در گفت و گویی با بیان اینکه به طور میانگین روزانه چهار نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا می شوند، اظهار کرد: به […]

    هشدار نسبت به وضعیت قرمز رودسر؛ فرماندار: نگران حضور مسافران در تعطیلات پیش رو هستیم
  • فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه وضعیت کرونا در این شهرستان همچنان قرمز است گفت: نگران حضور مسافران در تعطیلات پیش رو هستیم.

    به گزارش گیل و دیلم ،حسین اسماعیل پور در گفت و گویی با بیان اینکه به طور میانگین روزانه چهار نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا می شوند، اظهار کرد: به همین دلیل هنوز جزء شهرستان قرمز گیلان محسوب می شویم.

    وی افزود: امکانات لازم برای رسیدگی به بیماران در شهرستان وجود دارد و خود مردم نیز با رعایت موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی همکاری بسیاری خوبی برای مقابله با کرونا ویروس دارند.

    اسماعیل پور با اشاره به شیوع موج دوم کرونا در این شهرستان ادامه داد: تعداد صاحبان خانه دوم در شهرستان رودسر زیاد است و این امر خود دلیلی مهم برای افزایش مبتلایان به این بیماری است.

    وی با بیان اینکه موج دوم کرونا در این شهرستان رو به کاهش است، تصریح کرد: رودسر از مبادی ورودی استان است و با توجه به تعطیلات پیش رو، امیداریم تعداد مبتلایان در این شهرستان زیاد نشود.  

    فرماندار رودسر خاطرنشان کرد: غربالگری‌ها به طور مرتب در حال انجام است و در این غربالگری‌ها همواره افراد مشکوک شناسایی می‌شوند.  

    اسماعیل‌پور با اشاره به فصل کشاورزی و فعالیت کشاورزان در این ایام، ادامه داد: سعی کردیم مدیریت محلی را در این شهرستان تقویت کنیم و به این ترتیب روستاییان درمقابله با کرونا ویروس محافظت بیشتری شوند.

    وی با بیان اینکه علائم بیماری تب بیجار تا حدودی شبیه کرونا است اضافه کرد: قرمز بودن این شهرستان موجب شده است که این بیماران فکر کنند به کرونا مبتلا شده‌اند.

    فرماندار رودسر با اشاره به تعطیلی اصناف پرخطر این شهرستان گفت: مردم این شهرستان به دلیل وضعیت قرمز رودسر، رغبتی به رفتن رستوران‌ها و دیگر مراکز پرخطر را ندارند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=57131

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *