×

حسینی خراسانی عضو شورای نگهبان:
هنوز هم روحانیت محترم‌ترین، مکرم‌ترین و مطمئن‌ترین صنف و قشر در نظر مردم است

  • کد نوشته: 97283
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۵
  • 53 بازدید
  • ۰
  • یک عضو شورای نگهبان معتقد است که علی رغم همه شیطنت‌هایی که از ناحیه دشمنان انجام می‌گیرد، همچنان محترم‌ترین، مکرم‌ترین و مطمئن‌ترین صنف و قشر در نظر مردم، روحانیت است.....
    هنوز هم روحانیت محترم‌ترین، مکرم‌ترین و مطمئن‌ترین صنف و قشر در نظر مردم است
  • به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی عضو شورای نگهبان در هفدهمین همایش تخصصی ائمه جماعات مدارس آموزش و پرورش استان قم، که در محل سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های معاند به منظور کمرنگ کردن حضور مردم در دو انتخابات پیش رو، گفت: رهبر معظم انقلاب این بار بیش از دفعات قبل نسبت به مسئله انتخابات توجه داده‌اند که نشان از اهمیت انتخابات پیش رو دارد.

    بخش هایی از اظهارات حسینی خراسانی را در ادامه می خوانید:

    در یازدهم اسفند ماه سال جاری، علی رغم جنگ روانی دشمن، انتخابات پرشوری خواهیم داشت و خواهیم دید که آن روز یکی از روزهای تماشایی برای شوکت انقلاب اسلامی است و یک حماسه ملی رقم خواهد خورد.

    اینگونه نیست که برخی می‌گویند که اگر در تأیید صلاحیت‌ها تسامح کنند، مشارکت بالا می‌رود؛ بلکه باید شرع و قانون پیاده شود، چرا که اگر کسانی که مردم آن‌ها را قبول ندارند تأیید شوند، مشارکت پایین خواهد آمد و از طرف دیگر نیز اگر کسی که اهل است تأیید نشود، مشارکت پایین خواهد آمد؛ بنابراین باید آن چیزی که شرع و قانون است پیاده شود.

    دولت باید مراقب باشد تا پدیده‌ای رقم نخورد که موج نارضایتی در جامعه ایجاد کند و در نتیجه آن، انتخابات تحت تأثیر واقع شود.

    علی رغم همه شیطنت‌هایی که از ناحیه دشمنان انجام می‌گیرد، همچنان محترم‌ترین، مکرم‌ترین و مطمئن‌ترین صنف و قشر در نظر مردم، روحانیت است.
    البته نمی‌خواهم بگویم که ما ضعفی نداریم و نسبت به روحانیت حرف و حدیثی نیست؛ بلکه علت این احترام و اطمینان، تقوا، معنویت، همسویی و خدمتی است که مردم در طول زمان از روحاینت دیده‌اند و قطعا اگر کاستی و ضعفی وجود دارد باید آن را جبران کنیم.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=97283

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *