×

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان:
هیچ مشکلی برای توزیع گاز مایع و نفت سفید در گیلان وجود ندارد

  • کد نوشته: 97484
  • ۱۴۰۲-۱۰-۳۰
  • 55 بازدید
  • ۰
  • مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: هیچ مشکلی در توزیع گاز مایع و نفت سفید در این استان وجود ندارد.....
    هیچ مشکلی برای توزیع گاز مایع و نفت سفید در گیلان وجود ندارد
  • به گزارش گیل و دیلم ،مجتبی شکوری روز شنبه در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مصرف‌کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، بدون هیچ مشکلی و طبق سهمیه در نظر گرفته شده گاز مایع مورد نیاز خود را با نرخ یارانه‌ای مصوب دریافت می‌کنند.

    وی افزود: گاز مایع به میزان لازم تامین شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص نداریم؛ در این راستا، پنج شرکت توزیع گاز مایع با ۲۱ باب تاسیسات زیر مجموعه این شرکت در سطح استان گیلان فعال است و عملیات توزیع این میزان سوخت گاز مایع را بر عهده دارند.

    وی ادامه داد: برای هر خانوار نیز ۵۰ کیلوگرم گاز مایع معادل چهار سیلندر گاز مایع ۱۱ کیلوگرمی و سه عدد سیلندر گاز مایع پیک نیک در نظر گرفته شده که از ابتدای امسال تاکنون نیز ۱۰ هزار و ۱۷۴ تن گاز مایع در سه بخش خانوار، خودروها و اصناف توزیع شد.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان به توزیع نفت سفید در مناطق سخت گذر نیز اشاره و بیان کرد: هیچ کمبود سوختی در مناطق سخت گذر در گیلان نداریم و از ابتدای امسال تاکنون نیز، ۹ کالابرگ برای تامین سوخت نفت سفید خانوار ساکن مناطق عادی و سخت گذر اعلام و توزیع شده است.

    شکوری خاطرنشان کرد: سهمیه هر کالا برگ، ۲۱۰ لیتر است که از ابتدای سال جاری نیز برای هر خانوار ساکن در مناطق فاقد گاز طبیعی اعم از عادی و سخت‌گذر، هزار و ۸۹۰ لیتر سوخت نفت سفید ارسال شده است .

    وی در ادامه گفت: این میزان سهمیه ارسالی، ۹۰ درصد سهمیه اختصاص یافته در سال جاری است که بین حدود چهار هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی در این استان توزیع شد که با اعلام این ۹ فقره کالابرگ ،موفق به دریافت ۹۰ درصد از سهمیه سوخت سالانه خود شده‌اند.

    وی در خاتمه اظهار کرد: برای ۲ ماه باقیمانده امسال نیز هیچ گونه مشکلی در توزیع نفت سفید به مناطق کوهستانی و سخت گذر و همچنین توزیع گاز مایع یارانه‌ای در گیلان وجود ندارد و تمهیدات لازم در این خصوص انجام شده و همچنین تخصیص سهمیه سوخت نفت سفید همچنان ادامه دارد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=97484

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *