×

واکنش عجیب دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو به واردات چای، چایساز و قهوه ساز

  • کد نوشته: 33300
  • ۱۳۹۷-۰۴-۱۲
  • 48 بازدید
  • ۰
  • دبیرانجمن واردکنندگان خودرو در واکنش به واردات چای و چایساز توسط وارد کنندگان خودرو می‌گوید: ما نباید انتظار داشته باشیم که همه ماشین‌ها مثل پراید باشد که زه پنجره‌ها آن نیز جزو آپشن محسوب شود. امروز شرکت‌ها حتی به فکر ماندن احتمالی در جاده خودروها نیز هستند و متکا برای آن طراحی کردند. به گزارش پایگاه […]

    واکنش عجیب دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو به واردات چای، چایساز و قهوه ساز
  • دبیرانجمن واردکنندگان خودرو در واکنش به واردات چای و چایساز توسط وارد کنندگان خودرو می‌گوید: ما نباید انتظار داشته باشیم که همه ماشین‌ها مثل پراید باشد که زه پنجره‌ها آن نیز جزو آپشن محسوب شود. امروز شرکت‌ها حتی به فکر ماندن احتمالی در جاده خودروها نیز هستند و متکا برای آن طراحی کردند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهدی دادفر دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو  بدون اینکه اشاره کند چگونه یک شرکت خودروساز اقدام به واردات چای کرده است درباره واردات چای ساز و قهوه ساز توسط یکی از واردکنندگان خودرو به ایلنا گفت: این شرکت عضو  انجمن است و روز گذشته ما این مساله را پرسیدیم و این شرکت اعلام کرد که این لوازم اکسسوری (لوازم اضافی) خودرو است و در واقع بخشی از تجهیزات تکمیلی فولکس است که قیمت آن نزدیک ۲ هزار و سیصد دلار است ما نباید انتظار داشته باشیم که همه ماشین‌ها مثل پراید باشد که زه پنجره‌ها آن نیز جزو آپشن محسوب شود. امروز شرکت‌ها حتی به فکر ماندن احتمالی در جاده خودروها نیز هستند و متکا برای آن طراحی کردند.

    به گزارش گیل و دیلم، در فهرست بانک مرکزی از واردکنندگان چای و چای ساز و قهوه ساز با ارز دولتی نام چند شرکت خودرویی به چشم می‌خورد که تعجب اهالی صنعت چای و نوشیدنی‌های گرم را برانگیخته است.

    احتشام زاد، نایب رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرد: ثبت سفارش که برای کالایی انجام می‌شود، از نظر گمرکی باید بررسی شده و گمرک ایران تایید کند که اظهار، ثبت سفارش و کالای واردشده با هم مطابقت دارد یا خیر؟

    به گفته وی، واردکننده موظف است مجوز خود را برای کالایی که ثبت سفارش کرده است، استفاده کند و نمی‌تواند با استفاده از مجوز ثبت سفارش خودرو، اقدام به اظهار و واردات کالای دیگر کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33300

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *