×

واکنش نماینده لنگرود به تخریب منابع طبیعی با مجوزهای قانونی؛ برخی معادن از مجوز کشوری طولانی مدت برخوردارند!

  • کد نوشته: 58337
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۴
  • 63 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تخریب محیط زیست و منابع طبیعی توسط معادنی که مجوز قانونی دارند اما این برداشت های مجاز! منجر به کوه خواری و از بین رفتن منابع ملی شده است، گفت: متأسفانه برخی از این معادن از یک مجوز کشوری طولانی مدت برخوردار هستند. به گزارش […]

    واکنش نماینده لنگرود به تخریب منابع طبیعی با مجوزهای قانونی؛ برخی معادن از مجوز کشوری طولانی مدت برخوردارند!
  • نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تخریب محیط زیست و منابع طبیعی توسط معادنی که مجوز قانونی دارند اما این برداشت های مجاز! منجر به کوه خواری و از بین رفتن منابع ملی شده است، گفت: متأسفانه برخی از این معادن از یک مجوز کشوری طولانی مدت برخوردار هستند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ۸دی ،پرویز محمدنژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تخریب محیط زیست و منابع طبیعی توسط معادنی که مجوز قانونی دارند اما این برداشت های مجاز! منجر به کوه خواری و از بین رفتن منابع ملی شده است، اظهار کرد: متأسفانه برخی از این معادن از یک مجوز کشوری طولانی مدت برخوردار هستند و بنده در حال پیگیری این موضوع هستم.

    وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه حفظ منابع ملی گفت: مقام معظم رهبری اراضی ملی را ثروتی برای همه مردم و آیندگان می دانند و باید به این مهم توجه شود.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس با توجه به فرمایش رهبرمعظم انقلاب در حال پیگیری و کنترل این معضل هستیم، افزود: شاید یک جایگزینی برای این مسئله داشته باشیم و این جایگزینی به این معنا است که ما یک معدن دیگر که تقریبا به محیط زیست و منابع ملی کمتر آسیب بزند پیدا کنیم تا از تخریب منطقه کومله که جزء زیباترین و بی نظیرترین چشم انداز های لنگرود است جلوگیری کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58337

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *