×

ورزشکاران گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام درخشیدند

  • کد نوشته: 81792
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۹
  • 89 بازدید
  • ۰
  • ورزشکاران گیلانی با درخشش در مسابقات قهرمانی پرورش‌اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی درخشیدند. به گزارش گیل و دیلم ، رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان روز سه‌شنبه در گفت و گویی افزود: در جریان این دوره از مسابقات که در کرمان جریان داشت، ورزشکاران گیلانی یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز […]

    ورزشکاران گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام درخشیدند
  • ورزشکاران گیلانی با درخشش در مسابقات قهرمانی پرورش‌اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی درخشیدند.

    به گزارش گیل و دیلم ، رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان روز سه‌شنبه در گفت و گویی افزود: در جریان این دوره از مسابقات که در کرمان جریان داشت، ورزشکاران گیلانی یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز کسب کردند.

    دانیال خاتمی‌فر گفت: در پایان این مسابقات که در رده‌های سنی مختلف برگزار شد در رقابت‌های رده سنی پیشکسوتان و در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم، عباس قاسمی از گیلان مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد تا شانس حضور در رقابت‌های جهانی را داشته باشد.

    وی ادامه داد: همچنین بابک مدنس دیگر ورزشکار شایسته گیلانی این رده سنی در وزن ۸۰ کیلوگرم روی سکوی نائب قهرمانی کشور قرار گرفت تا مدال نقره این وزن را تصاحب کند.

    وی اضافه کرد: در رقابت‌های رده سنی جوانان و در رشته فیزیک دسته قدی چهارم نیز امیرحسین صادقی دیگر ورزشکار زبده گیلانی حاضر در مسابقات پرروش‌اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مقام سوم و مدال برنز را کسب کرد.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان بیان کرد: در رقابت‌های پرورش‌اندام قهرمانی کشور که جنبه انتخابی تیم ملی نیز داشت، زبده‌ترین ورزشکاران این رشته حضور داشتند که در بخش‌های مختلف این رشته ورزشی با هم به رقابت پرداختند.

    خاتمی‌فر خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات نیز در رقابت های پرورش اندام قهرمانی جهان ۲۰۲۲ که در کشور اسپانیا برگزار می‌شود، حضور می یابند و امید است که مدال‌ آوران گیلانی با عضویت در تیم ملی در مسابقات جهانی پرورش‌اندام شرکت کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81792

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *