×

ورود دستگاه قضا به ساخت پل تقاطع غیر هم سطح لاهیجان | با مقصرین برخورد خواهد شد

  • کد نوشته: 85749
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۷
  • 93 بازدید
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی برای دومین بار از ساخت پل تقاطع غیر هم سطح لاهیجان بازدید کرد. به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی برای دومین بار از ساخت پل […]

    ورود دستگاه قضا به ساخت پل تقاطع غیر هم سطح لاهیجان | با مقصرین برخورد خواهد شد
  • رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی برای دومین بار از ساخت پل تقاطع غیر هم سطح لاهیجان بازدید کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی برای دومین بار از ساخت پل تقاطع غیر هم سطح لاهیجان بازدید کرد.

    احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم لاهیجان تسریع در ساخت پل تقاطع غیر هم سطح است، تصریح کرد: ساخت این پل در سال ۱۳۹۴ آغاز شد و به لحاظ غفلت ورزی در برخی حوزه‌ها در سال ۱۳۹۸ به کارفرمای دیگری واگذار شد.

    وی با بیان اینکه با اهمال و سستی کارفرما و پیمانکار هنوز هم ساخت پل به پایان نرسیده و موجبات نا رضایتی مردم را فراهم کرده است، اظهار داشت: حسب دستور ریاست کل دادگستری استان و در راستای صیانت از حقوق شهروندی، دادستان شهرستان لاهیجان در این مسأله ورود کرده است.

    آقایی در ادامه افزود: امروز دومین بازدید مسئولین قضایی استان از این پل است و کارفرما و پیمانکار مکلف شدند تا هر چه سریع‌تر مراحل ساخت آن را به پایان برسانند.

    وی با اشاره به اینکه ساخت این پل موجب کاهش بار ترافیکی شهرستان و عبور و مرور راحت‌تر از غرب به شرق استان می‌شود گفت: تامین اعتبار هزینه ساخت آن از محل سفر ریاست جمهوری تامین شده و مصالح مورد نیاز نیز در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

    آقایی در پایان با بیان اینکه اعتبار اولیه ساخت پل ۴۰میلیارد تومان بوده و اکنون بعد از گذشت چند سال به اعتبار بیش از ۲۰۰میلیارد تومان نیاز دارد، تصریح کرد: این اهمال موجب خسارت به بیت المال شده و دستگاه قضایی در این خصوص با مقصرین برخورد خواهد کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85749

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *