×

ورود ۳۱۱ هزار خودرو به گیلان در آخر هفته

  • کد نوشته: 89523
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۳
  • 53 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۳۱۱ هزار و ۷۲۶ وسیله نقلیه به استان گیلان طی چهار روز گذشته خبر داد و گفت: شاهد رشد ۴۱ درصدی ورود به استان هستیم. به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی با اشاره به آغاز موج سفرها به استان گیلان […]

    ورود ۳۱۱ هزار خودرو به گیلان در آخر هفته
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۳۱۱ هزار و ۷۲۶ وسیله نقلیه به استان گیلان طی چهار روز گذشته خبر داد و گفت: شاهد رشد ۴۱ درصدی ورود به استان هستیم.

    به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی با اشاره به آغاز موج سفرها به استان گیلان همزمان با تعطیلات نیمه خرداد ماه، اظهار کرد: از بازه زمانی ۹ لغایت ۱۲ خرداد ماه شاهد تردد ۵۲۳ هزار و ۷۱۳ وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

    وی از ورود ۳۱۱ هزار و ۷۲۶ وسیله نقلیه به استان گیلان طی چهار روز گذشته خبر داد و بیان کرد: همچنین طی این مدت شاهد خروج ۲۱۱ هزار و ۹۸۷ وسیله نقلیه از استان بودیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۴۱ درصد افزایش در ورود به استان داریم، گفت: شاهد افزایش یک درصدی در خروج از استان نیز هستیم.

    نیک فهم، بیشترین ورودی به استان را از آزادراه قزوین – رشت با تردد ۱۶۴ هزار و ۴۶۱ وسیله نقلیه عنوان کرد و متذکر شد: محور رامسر – چابکسر نیز با تردد ۷۷ هزار و ۲۰۶ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد ورودی به استان است.

    وی از مسافران خواست قبل از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و خاطرنشان کرد: رانندگان برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند تا شاهد ایجاد ترافیک در محورهای ورودی و خروجی نباشیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89523

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *