×

وزیر ارتباطات با اشاره به دزدیده شدن کابل‌ها توسعه ارتباطات در برخی مناطق، پسرفت داشته | روزانه در ۲۰ روستا ارتباطات توسعه می‌یابد

  • کد نوشته: 49717
  • ۱۳۹۸-۰۶-۰۸
  • 122 بازدید
  • ۰
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روزانه شاهد توسعه ارتباطات در ۲۰ روستای کشور هستیم و افزایش ظرفیت ارتباطات روستایی همچنان در دستور کار است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا محمدجواد آذری جهرمی روز جمعه در نشست کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در فرمانداری لاهیجان […]

    وزیر ارتباطات با اشاره به دزدیده شدن کابل‌ها  توسعه ارتباطات در برخی مناطق، پسرفت داشته | روزانه در ۲۰ روستا ارتباطات توسعه می‌یابد
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روزانه شاهد توسعه ارتباطات در ۲۰ روستای کشور هستیم و افزایش ظرفیت ارتباطات روستایی همچنان در دستور کار است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از دیارمیرزا محمدجواد آذری جهرمی روز جمعه در نشست کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در فرمانداری لاهیجان اظهار داشت: افزایش ظرفیت ارتباطات روستایی تا دهه فجر امسال صورت می گیرد.

    وی به توسعه ارتباطات گیلان اشاره و اضافه کرد: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای این دو شهرستان اختصاص یافته که اعتبار قابل توجهی است و شبکه های WLL تلفن همراه آنها که مربوط به دو دهه قبل بود، ارتقا یافته که کار بزرگی است.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه موضوع تلفن های قدیمی لاهیجان و سیاهکل رفع شده، خواستار برنامه ریزی و اهتمام مسئولان محلی برای توسعه برق دیلمان شد و افزود: اگر این مشکل حل شود، تا پایان امسال هم فیبر نوری و هم دکل های مسیر ۵۴ کیلومتری سیاهکل به دیلمان انجام خواهد شد.

    آذری جهرمی با اشاره به دزدیده شدن کابل های بیش از ۶۰۰ روستا گفت: توسعه ارتباطات در این مناطق، پسرفت داشته و به شرکت مخابرات ایران مهلت داده ایم که تا پایان امسال مشکلات مناطق یادشده را برطرف کند.

    وی خاطرنشان کرد: ارتباط سه روستا در لاهیجان، لنگرود و سیاهکل نیز به دلیل دزدیده شدن کابل آنها قطع است که باید تا پایان شهریور این مشکل رفع شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=49717

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *