×

وزیر کشور: وضعیت کنونی کشور آرام است / امروز حتی آن کسانی که در اغتشاشات شرکت داشتند اظهار پشیمانی می‌کنند، جز موارد اندکی که بر موضع خود اصرار دارند

  • کد نوشته: 84106
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۶
  • 126 بازدید
  • ۰
  • وزیر کشور تلاش‌های دشمن در القاء جوانان ایران به منظور فاصله گرفتن آنها از نظام و انقلاب را نقش برآب دانست و گفت: این تیر هدف دشمن به سنگ خورد و دشمنان نتوانستند مانع تمرکز دولت بر اولویت‌های اساسی و رسیدگی به مسائل اصلی کشور شوند. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، […]

    وزیر کشور: وضعیت کنونی کشور آرام است / امروز حتی آن کسانی که در اغتشاشات شرکت داشتند اظهار پشیمانی می‌کنند، جز موارد اندکی که بر موضع خود اصرار دارند
  • وزیر کشور تلاش‌های دشمن در القاء جوانان ایران به منظور فاصله گرفتن آنها از نظام و انقلاب را نقش برآب دانست و گفت: این تیر هدف دشمن به سنگ خورد و دشمنان نتوانستند مانع تمرکز دولت بر اولویت‌های اساسی و رسیدگی به مسائل اصلی کشور شوند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، وزیر کشور تلاش‌های دشمن در القاء جوانان ایران به منظور فاصله گرفتن آنها از نظام و انقلاب را نقش برآب دانست و گفت: این تیر هدف دشمن به سنگ خورد و دشمنان نتوانستند مانع تمرکز دولت بر اولویت‌های اساسی و رسیدگی به مسائل اصلی کشور شوند.

    احمد وحیدی روز شنبه وضعیت کنونی کشور آرام توصیف کرد و گفت: هرچند دشمن توطئه‌گر ایران نمی‌خواهد وضعیت آرام همراه با امنیت کشور را ببنید و به دنبال تغییر نگاه در اولویت های دولت که به رسیدگی به مسائل اساسی کشور معطوف است باز دارد.

    وزیر کشور افزود: دشمن تلاش دارند تا نگاه دولت را به موضوعات غیر از توجه به اولویت‌های اساسی کشور متوجه کنند تا نتواند وقت خود را صرف رسیدگی به حل مشکلات کنند. در حالی که دولت به مسائل اساسی کشور توجه دارد و ضمن اینکه مسائل توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در حال رصد و مانع توطئه‌های دشمن هستند.

    رئیس شورای امنیت کشور موسوم به شاک تصریح کرد که دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی به طور مرتب و با اقتدار در حال رصد مسائل، تیم‌ها و هسته‌هایی که فعالیت‌های تروریستی و خرابکارانه را دنبال می‌کنند، با قدرت کشف و کنترل می‌شود.

    وی ادامه داد: دولت وظایف خود را در راستای پیشرفت کشور دنبال می کند و اجازه نمی دهد که تغییر اولویت داده شود زیرا خواسته اصلی دشمن بازداشتن دولت از مسائل اصلی کشور است.

    وزیرکشور هدف دیگر دشمن را القاء بین جوانان برای فاصله انداختن آنان با نظام عنوان و تاکید کرد که این تیر به سنگ خورد. امروز حتی آن کسانی که در اغتشاشات شرکت داشتند وقتی با آنها صحبت می‌شود اظهار پشیمانی می کنند، جز موارد اندکی که بر موضع خود اصرار دارند. اما نقشه دشمن نقش برآب شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=84106

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *