×

ولز با کمک ایرلندی ها برد!

  • کد نوشته: 3496
  • ۱۳۹۵-۰۴-۰۵
  • 86 بازدید
  • ۰
  • تیم های ولز و ایرلندشمالی از ساعت ۲۰:۳۰ در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ به مصاف یکدیگر رفتند. بازی در دقایق ابتدایی متعادل دنبال شد تا اینکه نخستین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۳ نصیب ولز شد اما رمسی نتوانست خودش را به سانتر خوب بیل برساند تا این فرصت از دست برود. ولز […]

    ولز با کمک ایرلندی ها برد!
  • تیم های ولز و ایرلندشمالی از ساعت ۲۰:۳۰ در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ به مصاف یکدیگر رفتند.

    بازی در دقایق ابتدایی متعادل دنبال شد تا اینکه نخستین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۳ نصیب ولز شد اما رمسی نتوانست خودش را به سانتر خوب بیل برساند تا این فرصت از دست برود. ولز در دققه ۱۹ توسط رمسی به گل رسید اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. بازی در ادامه با حفظ توپ ولز پیگیری شد اما این تیم توان عبور از خط دفاعی پرتعداد ایرلند را نداشت. بازی کسل کننده این دو تیم در نیمه نخست در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

    ولز نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۴ روی سانتر خوب رمسی صاحب یک موقعیت خوب شد اما وکس ضربه سرش را به بیرون زد. ولز در ادامه نتوانست فشار حملاتش را حفظ کند و در عبور از پرسینگ بازیکنان ایرلند به مشکل خوردند و روی به پاس های بلند آوردند.

    قفل دروازه های دو تیم سرانجام در دقیقه ۷۵ شکست و تیم ولز موفق شد روی سانتر زیبای بیل و توسط مک آلی که به اشتباه دروازه خوشان را باز کرد به گل برسد. ایرلند پس از این گل جلو کشید و روی یک ضربه آزاد و شلوغی محوطه جریمه ولز می توانست به گل برسد اما داور خطای بازیکن ایرلند را اعلام کرد.

    بازی در دقایق پایانی به دلیل برخورد اشلی و جانی ویلیامز از تیم ولز به هم و مصدوم شدن آن ها برای دقایقی متوقف شد تا این اتفاق جلوی حملات ایرلند را بگیرد. تلاش های بازیکنان ایرلند در لحظات پایانی به نتیجه نرسید تا گرت بیل و یارانش به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند. ولز در این مرحله باید با برنده بازی بلژیک و مجارستان بازی کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=3496

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *