×

ولی داداشی منتخب مردم آستارا برای نشستن بر صندلی بهارستان

  • کد نوشته: 99215
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۲
  • 47 بازدید
  • ۰
  • ولی داداشی از حوزه انتخابیه شهرستان مرزی بندر آستارا، رهسپار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.....
    ولی داداشی منتخب مردم آستارا برای نشستن بر صندلی بهارستان
  • به گزارش گیل و دیلم،محمدرضا شهاب زاده امروز ۱۲ اسفند ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از پایان مهلت قانونی انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا در ۸۶ شعبه ثابت و سیار شهرستان مرزی بندر آستارا برای انتخاب تنها نماینده شهرستان از میان ۱۹ کاندیدای تأیید صلاحیت شده آغاز شد، اظهار کرد: در اجرای قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین آیین نامه اجرایی آن، به اطلاع می‌رساند از مجموع ۵۰ هزار و ۱۰۴ رأی مأخوذه در حوزه انتخابیه شهرستان آستارا، ولی داداشی با کسب ۱۶ هزار و ۴۷۴ رأی به عنوان نماینده این شهرستان راهی بهارستان شد.

    فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: یقینا پیروزی نهایی در این انتخابات نصیب مردم شد چرا که مردم فهیم و ولایی ایران اسلامی و همچنین شهرستان مرزی بندر آستارا ثابت کردند نسبت به سرنوشت کشور خود بی‌تفاوت نیستند. سیاست ستاد انتخابات آستارا از بدو آغاز فرآیند انتخابات تا اتمام آن، بر اساس اصل بی طرفی استوار بود و این امر مهم را در روند اجرای انتخابات به کار بست.

    وی اظهار کرد: از همکاری عوامل دست اندرکار اجرای انتخابات اعم از مجموعه همکاران فرمانداری، اعضای هیات‌های اجرایی، بازرسی، نظارت و محافظان صندوق اعم از نیروی انتظامی و مرزبانی و به ویژه همدلی شورای تامین شهرستان در راستای تلاش برای رقم خوردن انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه تقدیر می‌شود.

    به گزارش ایسنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستارا، روز جمعه ۱۱ اسفند ماه با مشارکت ۷۲.۸ درصدی مردم شهید پرور و مرزنشین آستارا در شمال غربی استان گیلان همراه بود.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99215

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *